Czesc

1. Data: 2000-05-28 18:46:44

Temat: Czesc
Od: "HGA HR" <p...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie drodzy grupowicze

Liste ta czytuje odkad powstala.. sam juz nie pamietam kiedy to bylo

Mam pytanie: Czy ktos z was ma jakies praktyczne doswiadczenia w leczeniu
uzalwznienia od Internetu?

Ja jestem niewatpliwie uzalezniony ;-)

Moj dom to nic innego jak terminal w kazdym pomieszczeniu (tak,
pomieszczeniu a nie pokoju..) wszedzie kable i monitory..

Ja sam spedzam okolo 19 godzin dziennie w sieci, nie mam potrzeby wychodzic
z domu, wiedze i pieniadze zdobywam przez siec, sasiadka kupuje mi jedzenie
w zamian za 'reszte' z zakupow

W sieci przejawiam wszelkie formy aktywnosci biernej i czynnej: USENET, WWW,
IRC, ICQ, MAIL

Gdy nie moge czegos kupic przez siec w polsce sprowadzam to zza oceanu
chocby (oczywiscia takze przez siec)

Co prawda mam kilku przyjaciol, ktorzy mnie odwiedzaja ale nie wiem czy to
cos zmienia

Jestem czlowiekiem mlodym

Podlaczenie do internetu mam jeszcze od lat 80 ( w tamtych czasach bylo to
po prostu podlaczenie jako rozmowa miedzynarodowa ze stanami)

Niczego mi nie brakuje, czasu, pieniedzy, milosci, znajomych choc zdaje
sobie sprawe, ze moje zycie nie nosi znamion normalnosci - a moze jednaknie?

Z tego co wiem w polskim kawalku sieci nie ma zadnego stowarzyszenia
"anonimowych Internautow" choc na swiecie takie istnieja

Czy to nie glupie 'leczyc sie z uzaleznienia od sieci' za pomaca wlasnie
tejze sieci!

A moze Internet uzaleznia na tej samej zasadzie jak uzaleznia oddychanie -
nie jest to uzaleznienie tylko nieodlaczny (dla niektorych..) styl zycia w
XXI wieku?

1. Data: 2000-05-28 19:06:06

Temat: Re: Czesc
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

HGA HR wrote:

> [...]
> sasiadka kupuje mi jedzenie w zamian za 'reszte' z zakupow
> przejawiam wszelkie formy aktywnosci: USENET, WWW, IRC, ICQ, MAIL

Zazdroszcze Ci!!!
Tez bym tak chcial...:(

--
Dariusz Laskowski Z powodu naruszenia zasad Netykiety
Gdansk Wrzeszcz i braku reakcji ze strony a...@t...pl

1. Data: 2000-05-28 21:56:03

Od: "Tomasz Korcz" <t...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"HGA HR" <p...@t...com> schrieb im Newsbeitrag
> Witajcie drodzy grupowicze [..............]

Z gory zaznaczam,ze bedzie to troche zlosliwy komentarz do twojego postu !
A to dlatego,ze grupa ta osiagnela pod wzgledem merytorycznym apogeum
ignorancji,glupoty i megalomanii. Gdyby nie nazwa tej grupy "psychologia" to
ktos postronny pomyslalby ze chodzi tu o grupe "plotki o wszystkim i o niczym."
Przeprowadzmy wspolnie logiczna analize twojego textu.

> Liste ta czytuje odkad powstala.. sam juz nie pamietam kiedy to bylo
> Mam pytanie: Czy ktos z was ma jakies praktyczne doswiadczenia w leczeniu
> uzalwznienia od Internetu?
> Ja jestem niewatpliwie uzalezniony ;-)

Zgoda,rzekomo jestes uzalezniony i szukasz porady (pomocy ?) Ja wnoiskuje ze jest
ci w tym stanie rzeczy zle,czujesz sie uzalezniony i tak jak prawie kazdy uzalezniony
chcesz sie uwolnic od tego "nalogu",ktory w pewien negatywny sposob odbija sie na
twoim zyciu.Lecz jesli usuniemy tylko to jedno zdanie z twojego
postu to wtedy ze zdumieniem stwierdzimy ze pozostaly text wcale,a wcale nie pasuje
do
tego pierwszego zdania. !!! Raczej przypomina on cos w rodzaju samoreklamy,manifestu
na czesc samego siebie.

> Niczego mi nie brakuje, czasu, pieniedzy, milosci, znajomych choc zdaje
> sobie sprawe, ze moje zycie nie nosi znamion normalnosci - a moze jednaknie?

No wlasnie, niczego ci nie brakuje, w takim razie o co tobie chodzi ?
szukasz dziury w calym ? Chcesz zeby ci ktos powiedzial jak masz "normalnie" zyc ?
Jesli ci powiem zebys zamiast 19 godzin,spedzal tylko 18 godzin w sieci zebys mogl
godzine dluzej spac (calkiem normalne) zastosujesz sie do tego ? Nie ! bo to co jest
normalne dla mnie nie koniecznie musi byc normalne dla ciebie i vice versa !

> Z tego co wiem w polskim kawalku sieci nie ma zadnego stowarzyszenia
> "anonimowych Internautow" choc na swiecie takie istnieja

Jesli wiesz ze na swiecie istnieja a w polskim kawalku nie, to zwroc sie do
nich........

> Czy to nie glupie 'leczyc sie z uzaleznienia od sieci' za pomaca wlasnie
> tejze sieci!

Bardzo glupie

> A moze Internet uzaleznia na tej samej zasadzie jak uzaleznia oddychanie -
> nie jest to uzaleznienie tylko nieodlaczny (dla niektorych..) styl zycia w
> XXI wieku?

Troche masz racje, takie posty staly sie nieodlacznym stylem zycia tej grupy.
ten post wywola dyskuje dotyczace zakupow w internecie,kto pierwszy w polsce mial
dostep do internetu,kto dluzej jest na tej grupie itp ale nie bedzie przyczynkiem do
dyskusji
na temat majacy cokolwiek wspolnego z psychologia. No..chyba ze wezmiemy na tapete
psychike
osoby piszaca takie texty i zastanowimy sie co jej tak naprawde chodzi ?

PS. Od zarania wiekow jestes w usenecie i jeszcze nie przyswoiles sobie podstawowej
zasady jaka jest podpisywanie sie pod swoimi postami ?

tomek

1. Data: 2000-05-28 23:52:55

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"HGA HR" <p...@t...com> writes:

[...]
> Podlaczenie do internetu mam jeszcze od lat 80 ( w tamtych czasach bylo to
> po prostu podlaczenie jako rozmowa miedzynarodowa ze stanami)

Trollujecie kolego az sie kurzy.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-29 06:44:12

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 May 2000, HGA HR wrote:

> Podlaczenie do internetu mam jeszcze od lat 80 ( w tamtych czasach bylo to
> po prostu podlaczenie jako rozmowa miedzynarodowa ze stanami)

ROTFL. Klamac tez trzeba umiec. Poszukaj sobie na pl.comp.programming
osobnika pt. "Dariusz", to jest nasz usenetowy Expert ;) od
uzaleznien. Godny ciebie dyskutant...

1. Data: 2000-05-29 09:58:34

Od: "HGA HR" <p...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mnie rozczarowaliscie, takie ignorancteo i niesamowity wrecz
potencjal przesmiewczosci

Jeden osobnik piszacy kilkudziesieciolinijkowa krytyke
i 2 osobnikow zarzucajacych mi klamstwo a nie majacych podstawowych
wiadomosci o mozliwosciach polaczen komputerow w polsce kilkanascie lat temu

Pozdrawiam wszystkich, ktorzy nie odpowiedzieli na moj post

Piotr
HGA HC

1. Data: 2000-05-29 10:03:44

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

HGA HR wrote:

> [...]
> z domu, wiedze i pieniadze zdobywam przez siec, sasiadka kupuje mi jedzenie

Taki stan rzeczy to moje marzenie zyciowe - po co sie leczyc - jestes w
raju!

axel d.

1. Data: 2000-05-29 10:39:09

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"HGA HR" <p...@t...com> writes:

> Jeden osobnik piszacy kilkudziesieciolinijkowa krytyke
> i 2 osobnikow zarzucajacych mi klamstwo a nie majacych podstawowych
> wiadomosci o mozliwosciach polaczen komputerow w polsce kilkanascie lat temu

Ta.... to w takim razie powiedz geniuszu Inetu jakiego oprogramowania
uzywales w roku 80 zeby sie dodzwonic do zagranicznego dialupu.
I jakiego komputera ;))))
No i
jak sie dodzwaniales w 81 jak wszystkie telefony miedzynarodowe
zostaly skasowane na okazje stanu wojennego.
I ciekawi mnie tez gdzie sie laczyles :)))
Bo pierwsze uniwerki amerykanskie polaczyly sie tak na pocztaku alt
osiemdziesiatych.. to byla pierwsza siec Inetowa poza Arpanetem.
I nikomu sie wtedy o dialupach nie snilo, hehe :)

1. Data: 2000-05-29 11:13:28

Od: "HGA HR" <p...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

No prosze, Ninka - tak obyta i wyksztalcona - nawet w Australii bylas ;-)

Meza masz informatyka

A nie wiesz, ze w np 88-89 roku nie bylo wiekszych problemow (poza tym aby
przekonac pania w centrali aby wlozyla wtyczke gdy uslyszy pisk w sluchawce
;-) z polaczeniem sie ze stanami.

Pozdrawiam

Piotr

1. Data: 2000-05-29 22:16:54

Od: "psychopatol" <h...@c...w.dupe> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie internet to sekta... bo:
1. Jest twoim życiowym guru
2. przejeła wszystkie życiowe funkcje

Ja bym sobie mózg do sieci podłączył, wtedy internet był częścią twojej
percepcji. Ciekawe czy wyrobiły by ci się jakieś bodźce warunkowe, np.
ślinił byś się jak ci ktoś by przysłał emailę ;)

zobaczcie bo warto!!
Płeć mózgu
Czy ...
problem z nauczycielka