Cześć cześć

21. Data: 2010-05-24 10:04:05

Temat: Re: Cześć cześć
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-maj-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

Wykatolisz? I znowu z błędem napisałeś.

22. Data: 2010-05-24 10:13:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:16tdh6in6yt1u$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 24-maj-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Wykatolisz? I znowu z błędem napisałeś.

Pisanie osobno wyrazów, które powinno pisać się razem może świadczyć o
klękającym libido ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

23. Data: 2010-05-24 10:19:46

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> PS. Myślicie, że Medea, Ixi i darr nas czytają?
>
> Stawiam paczkę krówek, że tak :-))))) (pozdrawiam was)

Kruche czy ciągutki?

Qra

24. Data: 2010-05-24 10:23:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Kruche czy ciągutki?
>
> Qra
hahah, jak zwykle pragmatyczna :-)))

MK

25. Data: 2010-05-24 10:57:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiadomości news:16tdh6in6yt1u$.dlg@trenerowa.karma...

> Pisanie osobno wyrazów, które powinno pisać się razem może świadczyć o

"Czy to jest miłość czy libido, już nawet Bóg miłością jest,
wiec czemu płaczesz dziś dziewczyno, pobożna życia Twego treść,
gdy od wieczora aż do rana dobre uczynki robisz mi,
tak dużo czasu na kolanach że dobry Bóg wybaczy Ci.. "

O takie libido Ci chodzi?
http://www.youtube.com/watch?v=Xs35HiIbBkk

26. Data: 2010-05-24 11:00:13

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> wiadomości news:16tdh6in6yt1u$.dlg@trenerowa.karma...

> Pisanie osobno wyrazów, które powinno pisać się razem może świadczyć o

Napewno.

Qra

27. Data: 2010-05-24 11:24:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 May 2010 10:43:47 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zakładam, że normalnie mówisz "cześć". "Cześć, cześć" jest IMO stwierdzeniem
> pomyłkowym- ale może się mylę?:-)

Ten pan jest taki podwójny, wiesz... Polecam - "Wroniec" Dukaja.

28. Data: 2010-05-24 11:25:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 May 2010 11:48:24 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> PS. Myślicie, że Medea, Ixi i darr nas czytają?
>
> Stawiam paczkę krówek, że tak :-))))) (pozdrawiam was)
>
> MK

Jesli to krówki z Milanówka, prod. Pomorski i Syn, to dawaj :-

29. Data: 2010-05-24 11:59:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:n4cot81sfbg0$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> gdy od wieczora aż do rana dobre uczynki robisz mi,
> tak dużo czasu na kolanach że dobry Bóg wybaczy Ci.. "

Nie mam jak jutubów oglądać.
A co do powyższego wierszyka. Nie mogę go dopasować do żadnej znanej
melodii. Nawet do godzinek próbowałem i chujnia.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

30. Data: 2010-05-24 12:25:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Napewno.
>
> Qra

Pozostaje psychoterapia sylabizowawcza.

Na post po zbó ju za pro sił
P.D.

he he... he, he i he... Oświadczam, że...
Egzekucja bluzgów
Co tak cienko?
Największa fala powodziowa w PL od 40 lat
Słowo na niedzielę.