"Czeska"" rewelacja

21. Data: 2005-11-28 15:46:42

Temat: Re: "Czeska"" rewelacja
Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napsal(a):

> Poszukaj pasty z anchois to moze szybciej trafisz.

A moze mi ktos wygooglowac? Znalazlem, ze "sardela to polska nazwa
anchois (fr.)". Ale na stronach z przetworami rybnymi tej pasty nie ma.

http://www.sklepabc.pl/index.php?s=72&c=163
http://www.krygus.com.pl/newsklep/index.php?cPath=60
_107&osCsid=978fdeafc3cd75debbdcf41e9d9a8451
http://www.hipernet24.pl/katalog.php?kat_id=1658
http://www.totu.com/index.php?st=75&par=17
http://hurtownia-basia.com.pl/Oferta.htm
http://kambodza.pl/cgibin/shop?show=ea

Na pytanie >>pasta sardelowa<< google pokazuje tylko 7 odsylaczy, a na

Moze po prostu nie potrafie po polsku googlowac. Pomozecie?

Ludek

22. Data: 2005-11-28 16:25:58

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Tylko nie wiem, czy wiesz, że zdecydowana większość wyrobów
> sprzedawanych
> w Polsce pod obcą marką jest produkowana w Polsce.
===
Helmans, to jeszcze pół biedy od razu widać lub słychać, że to wraże. Ale co
powyrabiali z firmami takimi jak Pudliszki, czy E. Wedel.... Jak mówił
Pietrzak: to już do nikogo nie można mieć zaufania?!
Sygmat czasów. Ponadnarodowe korporacje robią co tylko chcą, z rządami nawet
potężnych krajów. Jeszcze parę, paręnaście lat i będzie strasznie. Dlatego
coraz poważniej myślę o przeprowadzce na Białoruś. Kraj bez GMO,
nastrzykiwarek do mięsa, chińskich "zupek" i jabłek tuczonych sterydami.
Oraz bez koncernów. Idealne miejsce dla tych, co chcą codziennie pić mleko
prosto od krowy i mają w du.. w nosie politykę. A majonez ze świeżych jaj
robi pobliski gees, więc nie ma się czym przejmować.
===

> Taki Hellmann's to
> część produkuje w Polsce, a część w Czechach.
===
Znaczy: skorupki nasze, a żółtka czeskie. :-)

waldek
===

23. Data: 2005-11-29 05:57:24

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl%> napisał(a) w news:dmfav4$5l5$1@inews.gazeta.pl:

> A majonez ze świeżych jaj robi pobliski gees, więc nie ma się czym
> przejmować.

Majonez ze świeżych jaj robi się samemu jakieś 5 minut. Wyprawa do sklepu za
rogiem trwa dłużej.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
mail: http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ otwarte okna"

24. Data: 2005-11-29 07:28:03

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jeszcze byście polecili, żeby przywieźć z Czech?

warto sledzic w tej kwestii allegro, bo tam sa czesto smakolyki nieznazne w
polsce. mam nadzieje, ze nie pomylilam, ale b. mi skakowala czekolada
studencka i takie smakowe oplatki.

25. Data: 2005-11-29 08:08:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:438bfece$0$1502$f69f905@mamut2.aster.pl>
siliana <t...@o...pl> pisze:

> czekolada studencka

To jeszcze istnieje? W takiej formie, jak w latach 70/80?
Bożesz - wspomnienie mojego PRL'owskiego dzieciństwa :))

--
PozdrawiaM

26. Data: 2005-11-29 08:18:55

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel%> napisał(a) w news:dmh2ab$u5r$1@news.mm.pl:

> To jeszcze istnieje? W takiej formie, jak w latach 70/80?

IIRC to forma niezmieniona. Kuzyn żony przywoził w zeszłym roku. Mniam.

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

27. Data: 2005-11-29 08:29:30

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Wladyslaw Los napisał(a):
> Ale nie ma tego czeskiego, nieporównywalnego z niczym! To tak, jakby
> ktoś narzekał na brak "tuzemaka", a ktoś inny by mu odpowiedział, że
> jest przecież "Havana Club" i ?Bacardi".

>Czyli nie ma czego żałować?
>:-(

No właśnie, też nie załapałem czy to miał być dowcip czy na poważnie. Bo ja
akurat żałuję że go u nas nie ma :-)))
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

28. Data: 2005-11-29 08:41:18

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> To jeszcze istnieje? W takiej formie, jak w latach 70/80?
> Bożesz - wspomnienie mojego PRL'owskiego dzieciństwa :))

Istnieje, zawsze, kiedy jeśteśmy na Słowacji, znajomi to kupują. Dla
mnie paskudne, ale tym nie należy się sugerować ;)
--
pa, BasiaBjk

29. Data: 2005-11-29 09:14:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński napisał(a):

> Majonez ze świeżych jaj robi się samemu jakieś 5 minut. Wyprawa do
> sklepu za rogiem trwa dłużej.

Cóż z tego, że nie zawsze się uda? :->

Ewa

30. Data: 2005-11-29 09:21:21

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm%> napisał(a) w

> Cóż z tego, że nie zawsze się uda? :->

Poza tym, że podobno nie wychodzi kobietom w czasie okresu, to najwyżej
trzeba zrobić większą ilość.
/jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby w ogóle nie wyszedł, w przypadku robienia
za pomocą miksera, naprawdę ciężko sobie wyobrazić, żeby mógł się nie udać/

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.
www.brywczynscy.com I have a workstation on my desk...

gdzie-sklep z artykułami do wyrobu wędlin?
Śledzie kiedyśtam (OT)
Wino na teraz.
Po co się moczy ozorki?
Wino marchewkowe