"Czeska"" rewelacja

31. Data: 2005-11-29 09:22:40

Temat: Re: "Czeska"" rewelacja
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dmh2ab$u5r$1@news.mm.pl...

> To jeszcze istnieje? W takiej formie, jak w latach 70/80?
> Bożesz - wspomnienie mojego PRL'owskiego dzieciństwa :))

tak:) nawet niektore sa dostepne w polsce, ale na allegro sa takie z
zelkami, ktorych tu nie ma.

32. Data: 2005-11-29 09:45:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dmh3im$or5$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"flower" <f...@w...pl> wrote:

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie, też nie załapałem czy to miał być dowcip czy na poważnie. Bo ja
> akurat żałuję że go u nas nie ma :-)))

Jak ktoś lubi tuzemak, może i polubi worcestrową omackę, bo oba produkty
są równie dalekie od oryginałów. A jeżeli chodzi o tuzemaka, to już wolę
się katować "prawdziwym" austrickim Inländerem 70%.

Władysław

33. Data: 2005-11-29 10:10:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <w...@n...gazeta.pl>,
Wladyslaw Los <w...@o...pl> wrote:

> Jak ktoś lubi tuzemak, może i polubi worcestrową omackę, bo oba produkty
> są równie dalekie od oryginałów.

Dla zainteresowanych skład oryginlnego sosu Worcester Lea&Perrins (1)
oraz Worcetrovej omacki firmy Vitana (2)

(1) Ocet ze słodu jęczmienego, ocet spirtusowy, melasa, cukier sól,
sardele, ekstrat z tamaryndowca, cebula, czosnek, przyprawy korzenne,
aromat

(2) ocet, cukier, sól, wino, powidła śliwkowe, przyprawy korzenne,
barwnik E150c (rodzaj karmelu), ekstrakt słodowy, koncentrat czosnkwy,
suszony koncentrat pomidorowy, aromat identyczny z naturalnym.

Władysław

34. Data: 2005-11-29 10:17:40

Od: "EwaMaj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Majonez ze świeżych jaj robi się samemu jakieś 5 minut. Wyprawa do sklepu za
> rogiem trwa dłużej.

Jak? Jak?

--
Pzdr,
EwaMaj

35. Data: 2005-11-29 10:35:21

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

EwaMaj <m...@p...onet.pl%> napisał(a) w

> Jak? Jak?

Żółtko, olej/oliwa, sól, pieprz, musztarda, sok z cytryny lub ocet. Najpierw
ucierasz wszystko, poza olejem, potem dolewasz, ciagle mieszając, cienkim
strumieniem olej.

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
mail: http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ przestepczą, ale nie można nazwać

36. Data: 2005-11-29 10:39:49

Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pisalem o tym, czego nie widzialem. A wiec sosu worcestr (u nas juz od
> dekad produkcji czeskiej, firmy Vitana, dlatego ta pisownia juz czeska,
> zeby zainteresowani mogli latwo znalezc w czeskich sklepach) nie widzialem
> w: Krakowie, Chrzanowie, Jaworznie, Katowicach, Cieszynie. Nie znaja tego
> ze swoich sklepow moi znajomi Polacy z powyzszych miast oraz Gliwic.

Witam
Nie wiem, w jakich sklepach szukałeś, ale ja nie miałam problemu ze
znalezieniem worcestera w hipermarketach w Krakowie. Widziałam chociażby w
Tesco na Kapelance. Powienien być też w Almie w Galerii Kazimierz (mają tam
np sporo fajnych przypraw i herbat).

pozdrawiam
MałGosiaK
--
www.SiedemZyczen.pl
reklama nie musi być droga... sprawdź!

37. Data: 2005-11-29 13:23:34

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński napisał(a):

> Poza tym, że podobno nie wychodzi kobietom w czasie okresu, to najwyżej
> trzeba zrobić większą ilość.
> /jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby w ogóle nie wyszedł, w przypadku
> robienia za pomocą miksera, naprawdę ciężko sobie wyobrazić, żeby mógł
> się nie udać/

Może się nie udać, gdy składniki będą się różniły temperaturą, np. jaja
z lodówki, a olej w temp. pokojowej.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

38. Data: 2005-11-29 19:05:02

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> Majonez ze świeżych jaj robi się samemu jakieś 5 minut. Wyprawa do
> sklepu za rogiem trwa dłużej.
===
Pisząc o jajach, nie miałem wcale, ale to wcale, na myśli tego czegoś, co
sprzedają w sklepach pod tą właśnie nazwą. Różnica tkwi w smrodzie. Co
prawda jest on inny w "jajach królewskich", a inny w "biojajach", lecz to
nie zmienia samego faktu.

waldek
===

39. Data: 2005-11-29 19:44:36

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl> w wiadomości
news:news:dmi8o8$44j$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> [...]
> sprzedają w sklepach pod tą właśnie nazwą. Różnica tkwi w smrodzie. Co
> prawda jest on inny w "jajach królewskich", a inny w "biojajach", lecz to

YPB?

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

40. Data: 2005-11-29 20:15:40

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> YPB?
===
WTHDTM?

waldek
===

gdzie-sklep z artykułami do wyrobu wędlin?
Śledzie kiedyśtam (OT)
Wino na teraz.
Po co się moczy ozorki?
Wino marchewkowe