Re: Częste drapanie w gardle, jak się pozbyć?

From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Częste drapanie w gardle, jak się pozbyć?
Date: Thu, 16 Dec 2004 14:10:27 +0100

Proces Leszek 'LECHU' Foss <l...@c...chip.lp> zwrócił błąd:
> Od kilku miesięcy mam uczucie drapania w gardle. Nie jest to ciągłe.
> Najgorsze jest to, że wygląda to mniej więcej tak:
> Nie drapie mnie w gardle. Wystarczy, ze sobie coś o tym pomyśle, zaraz
> zaczyna mnie drapać, w tym momencie zaczyna się odchrząkiwanie które
> przechodzi w kaszel. No i już dzień z głowy. Robi się z tego błędne
> koło, bo im cześciej kaszle, to tym bardziej podrażniam gardło i mnie
> bardziej drapie. Miałem już coś takiego pare lat temu, przeszło po
> jakimś czasie.

Miałem coś podobnego. Też było tło nerwowe, najprawdopodobniej. Pomogło
zwolnienie się z pracy, ale w Twoim przypadku to może być coś innego.
Tzn. coś innego może powodować problem. Też mam alergie i problemy z
zatokami, ale to drapanie ujawniało się zdecydowanie na tle nerwowym i
tylko w pewnym... środowisku.

BTW sprawdziłem urlopem wcześniej że to to, a dodatkowo latem nie
wystepowało, ale już nie chciałem się męczyć kolejną zimę.

Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8