Częste odwiedzanie toalety, burczenie w brzuchu, bąki

1. Data: 2008-07-17 19:21:57

Temat: Częste odwiedzanie toalety, burczenie w brzuchu, bąki
Od: dobrodziej <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od pewnego czasu częściej niż zawsze bo 4-5razy dziennie odwiedzam
toaletę i same jakieś bobki są, pojawia się także burczenie w brzuchu.
Co to może być? Jakoś swojego jadłospisu nie zmieniłem ostatnio.

mysiek

2. Data: 2008-07-19 20:02:57

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to może być? Jakoś swojego jadłospisu nie zmieniłem ostatnio.
To zmień.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-07-19 22:00:09

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak z burczeniem w brzuchu, ale jeśli masz bąki w toalecie,
to zadzwoń do strażaków, żeby Ci gniazdo usunęli. Mnie kiedyś taki bąk
w dupę użądlił na wsi w wychodku i nawet nie miał kto wyciągnąć mi
żądła, bo się wszyscy zasłaniali wstydem. Tak więc konsekwencje mogą
być opłakane, musisz coś z tym zrobić.
Zresztą takie pytania to chyba nie ta grupa (OT).

przeziębienie a ból zęba
Przytrzasniety palec
współpłacenie
Sondowanie kanalików łzowych u niemowlaka
badanie glukozy - po 1 czy 2 godzinach?