Przytrzasniety palec

1. Data: 2008-07-17 14:46:35

Temat: Przytrzasniety palec
Od: "Aga" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przytrzasnęłam sobie maly palec zamykajac
drzwi w aucie,
paznokiec zrobil sie prawie cały czarny od krwi
i na przodzie paznokcia pod skora widac jest troche napęczniałe
widac jest to krwe, czy wpoinnam przebic to aby zeszla woda albo krew

2. Data: 2008-07-17 15:47:45

Temat: Re: Przytrzasniety palec
Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i na przodzie paznokcia pod skora widac jest troche napęczniałe
> widac jest to krwe, czy wpoinnam przebic to aby zeszla woda albo krew

Mi juz 2 x zszedl paznokiec po podobnym uderzeniu (praca )
pierwsze co zrobilem to nic:) jedynie co robilem to codziennie zaklejalem
paznokiec plastrem,po to aby caly nie zszedl, nie odkleila sie plytka
paznokcia od palca, bo pozniej gdy bedzie rosnac nowy bedzie mogl rosnac
krzywo,albo pekac itp,a co za tym idzie, same problemy pozniej...
.kleilem go tylko dlatego zeby niejako trzymal i ciagnol za soba noworosnacy
paznokiec( proces dlugotrwaly- u mnie ok 2 miesiecy ) ale teraz po przejsciu
calej plytki paznokcia,nie widac nic..:) rosnie prosto i nic nie peka:)

CeZ

3. Data: 2008-07-17 17:06:13

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i na przodzie paznokcia pod skora widac jest troche napęczniałe
> widac jest to krwe, czy wpoinnam przebic to aby zeszla woda albo krew
Absolutnie nie, puki jest suche-czyli nie ma jakiejś otwartej rany jest
spora szansa ze nie dojdzie do zakażenia. Jesli bardzo Ci to przeszkadza to
mozesz iśc do chirurga, ale musi byc to zrobione w bardzo sterylnych
warunkach i rana odpowiednio fachowo zaopatrzona.
(osobiscie przytrzasnełam sobie ksciuka dzwiami od malucha :)

współpłacenie
Sondowanie kanalików łzowych u niemowlaka
badanie glukozy - po 1 czy 2 godzinach?
atopowe zapalenie skory
skrecenie kostki - ile jeszcze??