Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.

41. Data: 2010-01-19 10:48:11

Temat: Re: Cz owiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl>

> Ciekawe, że towarzysz globcio skacząc z parteru na trawnik
> zawsze spada na dupę, a nigdy nie frunie w odwrotną stronę. ;)
> Coś się musi za tym kryć. :-)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Skrzydełka mu ucięli.

Qra, wielka mi philozofia...

42. Data: 2010-01-19 11:02:09

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 11:44, Ender <e...@n...net> wrote:

> Ok.
> Jednak tutaj nie mamy dzidziusia, tylko dorosłą dziewczynę,

Po pierwsze nie jestem dziewczyną a kobietą - dojrzałą.

> i chociaż w życiu nie zgadnę, czemu twierdzi, że jest fajna,
> choć nikomu nie pozwala sie tak odbierać,

Po drugie jestem fajna, mila i skromna, ale tu się tego
nie da okazać.

> to przecież Edek wyraźnie i czytelnie już po 2-3 poście
> zakomunikował jej, że za chwile zacznie szczać jej w wózek.
> Po co go więc ciągle jemu podstawia?

Co robi Edi zrobi z moja sympatią i argumentami to jego osobista
sprawa.
A po trzecie "podstawiam mu swój wózek" bo działa na mnie mocno
magnetycznie
interpersonalnie nie interseksualnie.
___
Iza

43. Data: 2010-01-19 11:21:50

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 12:09, Ender <e...@n...net> wrote:

> No widzisz i tak z tobą rozmowa.
> Myślisz nie nie poznałbym kobiety?
> Z zamkniętymi oczami, po ciemku, po pijaku i pod wodą.

> Chyba wiesz co mi się ciśnie na usta po tak potężnie absurdalnym
> stwierdzeniu, tylko, że to już chyba nic nie da.

> No to trzymaj ten wózek konsekwentnie,
> a nie piszczysz, że ci po oczach pryska,
> jak chyba wyczaisz tą nieskomplikowaną metaforę.
> Edek już taki jest, że komuś do wózka musi naszczać i koniec,
> ale jak zgodziłaś się dobrowolnie na twój, t
> o trzym go mocno i nie marudź ;-)
> ENder

A Ty jesteś jaki ?
Mogłbys mi np.tu i teraz wyjawić swoje dwie zalety i dwie wady?
Ja mogę.
Zalety: życzliwość i empatia
Wady: emocjonalność i naiwność
___
Iza

44. Data: 2010-01-19 11:32:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> A Ty jesteś jaki ?
> Mogłbys mi np.tu i teraz wyjawić swoje dwie zalety i dwie wady?
> [...]
To zależy od sytułacji, bo wadą może być życzliwość i empatia, gdy
ktoś ciebie wykorzystuje, ano taka dobra to ją bach.......
a zaletą emocjonalność i naiwność gdy masz do czynienia z mózgowowcami
wypranymi z emocji, wtenczas ty widzisz oni są ślepi. Wszysto zależy
od sytułacji.

45. Data: 2010-01-19 12:18:50

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 12:32, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> a zaletą emocjonalność i naiwność gdy masz do czynienia z mózgowowcami
> wypranymi z emocji, wtenczas ty widzisz oni są ślepi. Wszysto zależy

To wszystko ma znaczenie globie wyłącznie w świecie realnym.
Bo zobacz jak to się pokomplikowało...
Jak kiedyś pisałeś list do...nie wiem dziewczyny...matki..
To pisałeś go zwykłymi literami bez żadnych dodatków w formie
emotikonów, a mimo to rozmówca wiedział, ze:
jesteś w tym momencie pisania tychże słow rozemocjonowany ...lub
podniecony ..za chwile tęskniący ...zdenerwowany itd itd. Wiadomo
możesz to potwierdzić również jako odbiorca listów od kogoś.
A dziś wszystko sie zmieniło. Ktoś piszę do ciebie np: Lubie Cię
droga :) inteligentko ;) i nie wiesz czy Cie lubi czy szydzi. Ja
osobiści z braku zrozumienia tego typu współczesnych komunikacji,
naraziłam się na szereg nieprzyjemności nie wspominając juz o
traumatycznych znajomościach wirtualnych. Gdybym do takiego zdania i
mimiki miała sie odnieść oko w oko, nie miała bym problemu z ocenie
intencji mojego rozmówcy ...a tak... kicha.. Naiwność= emocje itede.
I juz np wole jak ktoś pisze do mnie bez żadnych dodatków ...bo
inaczej "mózg mi wariuje" gdy widzę dysonans w przekazie słownym i
"emotowym", że tak powiem.
___
Iza

46. Data: 2010-01-19 12:25:32

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 12:43, Ender <e...@n...net> wrote:

> Np. szczery i uczciwy wobec siebie - aż do bólu.
> To zalety i choć bywają także wadą.
> Co zaś do twoich zalet, to chyba jakiś czas temu
> postanowiłaś od nich tu odejść? ;-)
> ENder

Szczerość i uczciwość to nie jest wada...abstrahując do Twoich
planów zdradzenia partnerki,u Ciebie nie jest ona warta funta kłaków.
___
Iza
PS. Idąc Twoim tokiem "wartośći" powiem tak...
"Idz wreszcie przelec to swoja doktorową, bo jak ja bym
miała taka okazję,ze doktor wsadziłby mi język do
sledziony i zażądał śniadanie w łużku, nie zastanawiałabym sie ani
chwili"
Oto analogia do Twojej uczciwości i szczerości - BTW jak brzmi w moim
wydaniu?

47. Data: 2010-01-19 12:54:56

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 13:49, Ender <e...@n...net> wrote:

> A pisałem wyraźnie, wobec siebie, a nie wobec całego świata,
> a ty się ciągle emocjonujesz i po co?
> Jeśli nie umiesz rozmawiać na jakieś tematy i potrafisz tylko oceniać
> niektóre postawy negatywnie, to je omijaj.
> Nic ci po takiej dyskusji i albo ciebie czymś dotknie, zrani albo wnerwi.
> Poza tym zauważ, że siedzę u ciebie w KFie, za lesbę, którą nie mam
> pojęcia dlaczego mnie wcześniej ochrzciłaś, więc doceń moją dobrą wolę,
> że ci w ogóle odpowiadam.
> ENder

Ok juz już nie odpowiadaj,ja też nie będę, ale i nie dyskutuj na moj
temat tym samym prowokując mnie bo ja takich wybiegów wobec Ciebie nie
stosuję.
___
Iza

48. Data: 2010-01-19 13:10:54

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Skrzydełka mu ucięli.
>
> Qra, wielka mi philozofia...

Dzięki. :-)
Pokazałaś Qro, że umiesz rozwiązywać zagadki - co świadczy
że tak samo jak ja jesteś miłośniczką mądrości. Uwielbiam
zagadki i uwielbiam na nie odpowiadać (rozwiązywać).
Kolega Enes w wątku : Genialne dziecko. przytoczył zagadkę, która
wpędziła Homera w atymię (rozczarowanie), a przez brak
rozwiązania doprowadziła do jego przedwczesnej śmierci.
Chciałoby Ci się rozwiązać tę zagadkę? Czujesz się na siłach? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

49. Data: 2010-01-19 13:15:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
m.googlegroups.com...
> [...]
k.googlegroups.com...

> Hmm...ok ma dość...ta tyskusja prowadzi do nikąd ;)
> Staje sie niezrozumiała. :/
> ___
> Iza

<czołk> :-)
To do następnego niezrozumienia :*
___
Edi

50. Data: 2010-01-19 13:26:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 19-styczeń-10, gdy Maciej Woźniak wymamrotał:

> Dowody to mit. Prawda trzyma się na wierze i wisi w próżni.
> Wspaniała konnstrukcja.

bardzo ładnie powiedziane.
tylko, że to jedynie twoja konstrukcja :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

Faszyzm w imię Miłości
WIDAC...
He...he
Re: Genialne dziecko.