Czubryca i inne przyprawy

1. Data: 2001-06-08 12:36:53

Temat: Czubryca i inne przyprawy
Od: "Witek Prytek" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy wie ktos gdzie mozna dostac w Polsce (a najlepiej w Szczecinie)
przyprawy takie jak:
czubryca
baryjani (ops. nie wiem jak to sie pisze)
czarnuszka (takie male czarne nasionka)
hel (kardamon) - do kawy i herbaty
i wiele innych

Bo w normalnych slepach sa tylko pieprz, papryka i fixy dla blondynek.

1. Data: 2001-06-09 21:04:02

Temat: Re: Czubryca i inne przyprawy
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek Prytek" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyprawy takie jak:
> czubryca
> baryjani (ops. nie wiem jak to sie pisze)

No właśnie, gdzie we Wrocławiu mozna czarnuszkę kupic? Bo ja znajduję ją
jedynie na chlebie, jak mi sie uda takowy nabyc :-)

--
pozdrawiam, misiczka
Cokolwiek naprawde sie zaczęło, nigdy sie nie kończy,

1. Data: 2001-06-10 07:59:19

Od: "Edede" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, gdzie we Wrocławiu mozna czarnuszkę kupic? Bo ja znajduję ją
> jedynie na chlebie, jak mi sie uda takowy nabyc :-)

A w księgarni Pachnącej Dębskiego na WIta Stwosza?

Edede

1. Data: 2001-06-10 08:15:29

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Cokolwiek naprawde sie zaczęło, nigdy sie nie kończy,
> cokolwiek sie skończyło, znaczy, nigdy naprawdę się nie zaczęło.

Różne bardzo nietypowe przyprawy można kupić w sklepach zielarskich,
nawet poczciwy "Herbapol"
konfekcjonuje więcej niż by się mogło wydawać
pozdr.Alex

1. Data: 2001-06-11 06:54:54

Od: "news.tpi.pl" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadwiga Klaczak" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> JAK SIĘ DOBRZE WCZYTAĆ I WWĄCHAĆ, TO CZUBRYCA TO TO SAMO CO CZĄBER

Ale mielony ;o)

1. Data: 2001-06-11 08:21:44

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Witek Prytek

> Bo w normalnych slepach sa tylko pieprz, papryka i fixy dla
> blondynek.

O wypraszam sobie!!!!

--
Maya - blondynka
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-06-11 13:57:05

Od: "Jadwiga Klaczak" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hel (kardamon) - do kawy i herbaty
> i wiele innych
>
> Bo w normalnych slepach sa tylko pieprz, papryka i fixy dla blondynek.

golonka
Kawior czarny
pizza
tamaryndowiec