Czuc z ust .....

1. Data: 2001-06-09 07:35:53

Temat: Czuc z ust .....
Od: <p...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

Mozna plukac gardlo 3 % woda utleniona aby pozbyc sie nieprzyjemnego oddechu?
Jan

2. Data: 2001-06-09 11:13:28

Temat: Re: Czuc z ust .....
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@t...org wrote:

> Mozna plukac gardlo 3 % woda utleniona aby pozbyc sie nieprzyjemnego oddechu?
> Jan

Najlepiej od razu zawiesiną mieszaniny cefalosporyn VI generacji :))))

A tak na serio - nie lepiej kupić sobie płyn do odkażania jamy ustnej w
aptece i tym płukać? I pewniejsze, i smaczniejsze.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

3. Data: 2001-06-09 12:37:23

Od: <p...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak na serio - nie lepiej kupić sobie płyn do odkażania jamy ustnej w
> aptece i tym płukać? I pewniejsze, i smaczniejsze.

Niestety nic z apteki nie pomaga. Tam jest tylko masa sorbitolu a malo srodkow
antysept. Nadzieja w wodzie utlenionej.

4. Data: 2001-06-10 02:20:17

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@t...org> napisał w wiadomości
> Mozna plukac gardlo 3 % woda utleniona aby pozbyc sie nieprzyjemnego oddechu?

sprobuj czyscic jezyk, szczotka do zebow. ale tez czasami trzeba sprawdzic czy nie
ma jakiejs choroby w przewodzie pokarmowym (zoladek) bo tam moze byc przyczyna.
oczywiscie zakladam ze zeby masz zdrowe.
iwona

5. Data: 2001-06-11 07:34:57

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

nieprzyjemny zapach z jamy ustnej bierze się
a) z jamy ustnej
b) z przewodu pokarmowego

Jesli chodzi o b) wypróbowanym sposobem jest jedzenie naci pietruszki

co do a) najbardziej efektywne jest ssanie tabletek z cynkiem. cynk wiąże
związki siarki powstające w jamie ustnej na skutek dzialania bakterii,
i po smrodzie

polecam szczególnie sprawdzony Zinkoral
firmy VITA-CARE

pzdr

darek

Żurawina
najnowsze badania
zastosowanie w lecznictwie
- zapalenia dróg moczowych
- aktywność przeciwwrzodowa
- silny przeciwutleniacz

na stronie http://www.aptekakobieca.com

a po pracy do Afryki ..... http://www.afryka.net

6. Data: 2001-06-12 12:38:35

Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> napisał w wiadomości
> nieprzyjemny zapach z jamy ustnej bierze się
> a) z jamy ustnej
> b) z przewodu pokarmowego

Ktoś wczesniej polecał Ci Zinkoral, a ja do tego poleciłabym Ci jeszcze
ssanie tabletki o nazwie SEPTOFERVEX, który zwalcza w jamie ustnej wszelkie
bakterie, a do tego przyjmuje się je profilaktycznie przeciwko próchnicy.
Pozdrawiam Livia

Angina a czerwone plamy na podniebieniu? POMOCY
tabletki anty+krwawienie
Procite - publikacje medyczne
Antybiotyki + alkohol
zawał kostny - co to jest?