Czuje się jak Frankenstein :-(

1. Data: 2005-08-05 16:34:20

Temat: Czuje się jak Frankenstein :-(
Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu mi nie wyszło z kobietą a myślałem że sie jej podobam... Czuję sie jak
jakaś pokraka. Odczuwam mieszankę przygnebienia i złości...

2. Data: 2005-08-05 17:00:21

Temat: Re: Czuje się jak Frankenstein :-(
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Znowu mi nie wyszło z kobietą a myślałem że sie jej podobam... Czuję sie
> jak
> jakaś pokraka. Odczuwam mieszankę przygnebienia i złości...

To nie znaczy, że jesteś Frankensteinem... może ona jest zbyt wybredna :)
A ładna chociaż była?
Nietoperek

3. Data: 2005-08-05 17:02:59

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie znaczy, że jesteś Frankensteinem... może ona jest zbyt wybredna :)
> A ładna chociaż była?
> Nietoperek

bardzo...

4. Data: 2005-08-05 19:04:17

Od: "Ola" <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo...

Za dużo w Tobie samokrytyki.. Więcej wiary w Ciebie- może to z nia było coś
nie tak :) Nie możesz czuć się jak pokraka tylko dlatego,że jakaś panna
dała Ci kosza ech :) Jeśli tak byś TY miał się czuć, to każdy z nas równiez
. No bo przecież chyba każdy przynajmniej raz dostał kosza :) - A czy to
znaczy,ze jeśmy synami i córkami Frankensteina :)?

5. Data: 2005-08-05 19:35:28

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawiacz <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> Znowu mi nie wyszło z kobietą a myślałem że sie jej podobam... Czuję sie
jak
> jakaś pokraka. Odczuwam mieszankę przygnebienia i złości...

wiesz Frankenstein to byl ten szalony doktorek a nie te monstrum.

pozatym to milo slyszesz ze faceci tez sie przejmuja swoim wygladem.

6. Data: 2005-08-05 21:57:50

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo...

To nic dziwnego, że jest wybredna. Zapomnij, będą jeszcze fajne laski :)
Nietoperek

7. Data: 2005-08-05 22:32:15

Od: "Jerzy Nawrocki" <n...@g...wyb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

> . No bo przecież chyba każdy przynajmniej raz dostał kosza :)

Nie każdy. Na pewno nie ci, którzy nigdy nie 'zalecali się' do kobiet
(przepraszam za sformułowanie).
Poza tym jeśli kwantyfikator 'każdy' odnosi się do zbioru wszystkich ludzi,
zdanie jest groteskowe. Chyba że tutaj 'każdy' oznacza każdą osobę w wieku
np. powyżej 25 lat - wtedy zdanie też będzie fałszywe, ale nie groteskowe.

8. Data: 2005-08-07 20:17:04

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znowu mi nie wyszło z kobietą a myślałem że sie jej podobam... Czuję
> sie jak jakaś pokraka. Odczuwam mieszankę przygnebienia i złości...

I zapewne nie wyjdzie CI z nikim, dopóki sobie nie uzmysłowisz, że NIKT
(ale to absolutnie NIKT) nie jest CI potrzebny do szczęścia.

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

9. Data: 2005-08-08 12:34:47

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawiacz napisał(a):
> Znowu mi nie wyszło z kobietą a myślałem że sie jej podobam... Czuję sie jak
> jakaś pokraka. Odczuwam mieszankę przygnebienia i złości...

Ale spłyciłeś laske:) Sądzisz, że jedyny powód jaki może być to to, że
jej się domniemanie niepodobasz?

10. Data: 2005-08-08 16:49:41

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale spłyciłeś laske:) Sądzisz, że jedyny powód jaki może być to to, że jej
> się domniemanie niepodobasz?

W zasadzie tak. Albo jestem brzydki albo robie niemeskie wrażenie - co na
jedno wychodzi. Nie martwiłbym sie tym gdybym miał 20 lat. Ale ja mam blisko
40 ki i nie zdarzyło mi sie jeszcze zebym podobał się kobiecie która mnie
sie podoba. Martwie się że nigdy nie spotkam kobiety swojego życia...

interpretacja mmpi
[ogloszenie] buddyzm - nowe wydanie CyberSanghi
Rudy, 1975 - psychologia modelowana
Re: JAKIŚ TAM
etap chorob psychicznych