Czujnik czadu, tlenku węgla

1. Data: 2005-12-01 13:40:41

Temat: Czujnik czadu, tlenku węgla
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mąż mi polecił coś takiego znaleźć i kupić w sieci.
Czy to jest OK: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=73904419?
A może polecicie coś innego, lepszego, w bardziej przystępnej cenie?
I czy w ogóle warto coś takiego nabywać?
Dzieki za pomoc!
Iwona

2. Data: 2005-12-01 13:57:42

Temat: Re: Czujnik czadu, tlenku węgla
Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Dec 2005 14:40:41 +0100
"Marchewka" <M...@b...pl> wrote:

> [...]
> A może polecicie coś innego, lepszego, w bardziej przystępnej cenie?
> I czy w ogóle warto coś takiego nabywać?

czy warto... moj kolega ok. rok temu umarl z dziewczyna z powodu
wlasnie zaczadzenia (czy czegos takiego) - nowe budownictwo, zabudowa
szeregowa, kotlownia jest zbiorcza... obronil prace magisterska tydzien
wczesniej...
chyba warto

Sierp

3. Data: 2005-12-01 14:37:32

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> [...]
> A może polecicie coś innego, lepszego, w bardziej przystępnej cenie?
> I czy w ogóle warto coś takiego nabywać?
Warto nabywac, ale nie wiem czy warto akurat przez siec i nieznanego
typu. Ten ktory pokazujesz - wyglada solidnie i posiada konkretne dane -
wiec bycmoze jest porzadnym czujnikiem, a nie tylko plastikowym
piszczkiem, ktory niewiadomo kiedy zadziala. Ale moze sie okazac ze
bedzie to wylacznie talizman, a nie skuteczny alarm. Lepiej przejdz sie
do konkretnego sklepu/firmy ktora zajmuje sie montazem piecow/instalacji
centralnego ogrzewania/kotlowni itp. - tam powinni ci doradzic/sprzedac
_prawdziwy_ czujnik tlenku wegla.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

4. Data: 2005-12-01 16:02:44

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@s...NO.net> writes:

> wlasnie zaczadzenia (czy czegos takiego) - nowe budownictwo, zabudowa
> szeregowa, kotlownia jest zbiorcza...

Zaczadzenia czy "czegos takiego"? Skad w mieszkaniu bez pieców czad?

MJ

5. Data: 2005-12-01 19:21:04

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

> czy warto... moj kolega ok. rok temu umarl z dziewczyna z powodu
> wlasnie zaczadzenia (czy czegos takiego) - nowe budownictwo, zabudowa
> szeregowa, kotlownia jest zbiorcza...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Czegoś nie rozumiem skoro kotłownia (CO i Cwu) na zewnątrz to jak sie mogli
zaczadzić ?

pawelWN

6. Data: 2005-12-01 20:25:36

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

polecam goscia ktory sprzedaje na allegro czujniki - jego nick: kudax

jest z krakowa i odebralismy go osobiscie ale sprzedaje dobry towar.

Pozdrawiam
Niunia

7. Data: 2005-12-01 21:54:03

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> napisał w wiadomości
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Czegoś nie rozumiem skoro kotłownia (CO i Cwu) na zewnątrz to jak sie
mogli
> zaczadzić ?

nie wiem - nie znam sie - przez pion wentylacyjny?
naprawde nie wiem - po prostu juz sie nie obudzili, i podobno zawinila
wlasnie instalacja grzewcza..

Sierp

8. Data: 2005-12-01 22:01:49

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> polecam goscia ktory sprzedaje na allegro czujniki - jego nick: kudax
> jest z krakowa i odebralismy go osobiscie ale sprzedaje dobry towar.

Dzięki za namiar! Możesz napisać, jaki/e czujnik/i kupiliście? Możecie coś
polecić? Na co zwracać uwagę itp.?
Iwona

9. Data: 2005-12-03 07:52:35

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz się naprawdę zabezpieczyć, to nie kupując 'niewiadomoco' na
allegro, tylko coś sprawdzonego, z atestami i certyfikatami. Np z oferty
firmy Gazex.
Np to:
http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm
Jak widzisz: producent renomowany i cena niższa.

--
___________________________________________MAT______
__

10. Data: 2005-12-04 18:55:33

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

dięki za namiar! Możesz napisać, jaki/e czujnik/i kupiliście? Możecie coś
> polecić? Na co zwracać uwagę itp.?
> Iwona

czesc,
kupilismy dokladnie taki czujnik:
http://allegro.pl/show_item.php?item=74426078
maja tez swoja stronke: http://www.kudax.pl/
jest naprawde rewelacyjny, z tego co widze na allegro sprzedali ich bardzo duzo
i maja dobre komentarze wiec i z wysylka nie powinno byc problemu.

piszczy franca tak mocno ze ciezko sie nie obudzic :)
kiedys w nocy piszczal i momentalnie wstalam na rowne nogi :)
naprawde polecam bo czujnik jest bardzo dobry a do tego nie jest az tak drogi.

z tego co wiem z czasem mieli wprowadzic jakis nowy gadzet do gniazdka ktory sie
podlacza do czujnika i kiedy czujnik wykryje czad to adapter odetnie zasilanie.
ale musialabys zapytac czy maja to jeszcze w ofercie czy nie

pozdrawiam
niunia

zlew teka naprawa warszawa
klepka bambusowa, jak się sprawuje?