Czy AbGymnic dziala ???

1. Data: 2002-08-27 17:30:47

Temat: Czy AbGymnic dziala ???
Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym poznac opinie ludzi na temat urzadzenia ABGYMNIC . Czy ono tak na
prawde przynosi zapowiadane w rekalmie efekty ?

Z gory dzieki

2. Data: 2002-08-27 17:57:17

Temat: Re: Czy AbGymnic dziala ???
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym poznac opinie ludzi na temat urzadzenia ABGYMNIC . Czy ono tak
na
> prawde przynosi zapowiadane w rekalmie efekty ?

Nie wierz reklamom. Było o tym w Polityce. Poza tym, jesli chodzi o
brzuszek, to mam sprawdzona metode - dostac jakiejs alergii i kaszlec,
kaszlec i kaszlec, brzuch sie wyrobi (ja mialem "cos" przez 3 miesiace -
najpierw zakwasy, a potem "chlebek" na brzuchu :))

pozdr
kakrysa

3. Data: 2002-08-27 19:39:08

Od: "Imhotep" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Było o tym w Polityce

a z ktorego miesiaca ?
i co pisali :) ?

4. Data: 2002-08-27 20:06:45

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a z ktorego miesiaca ?
> i co pisali :) ?

Nie pamietam, byl link na grupie calkiem niedawno (tzn. w lipcu albo
sierpniu). Pisali, ze miesien rozrasta sie tylko tam, gdzie sa elektrody,
poza tym "pracuje" sam miesien, zamiast calych "systemow" ruchowych i moze
dojsc potem do oberwana miesnia (sciegno za slabe, by utrzymac miesien). Wg
mnie poglady te sa nieco przeostrzone, ale na pewno jest to niezdrowe i
nierozsadne.

5. Data: 2002-08-28 06:13:09

Od: "G" <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Od 2 lat ćwicze na siłowni...ostatnio byłem u kolegi na urodzinach,
pochwalił się urządzeniem tego typu. Wypróbowałem to na sobie i uważam że
nic dobrego to cuś nie uczyni.

Ale bardzo zainteresował mnie głos Kakrysa... kaszel hie hie hie tego
jeszcze nie było.
Ciekawy pomysł :) Zaproponuję to kolegom z siłowni. A powiedz czy efekty
były na stałe czy tylko chwilowe?

Pozdrawiam serdecznie

Głosiu

6. Data: 2002-08-28 08:56:39

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze nie było.
> Ciekawy pomysł :) Zaproponuję to kolegom z siłowni. A powiedz czy efekty

To było 4 lata temu :), a brzuch został mi do dziś (a wcale nie jestem zbyt
aktywnym człowiekiem - a w ogóle nie ćwiczę na brzuch - ale to może dzięki
mojej przemianie materii), choć już nie taki wyrzeźbiony... trzeba będzie
znowu złapać jakąś "alergię" (BTW nie jestem alergikiem, a "tamto" zdarzyło
mi się raz w życiu). Generalnie, można się zmuszać, i udawać, że się kaszle,
albo się mocno i długo śmiać :)

Pozdrowienia
kakrysa

7. Data: 2002-08-28 12:28:46

Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ktos z was uzywal go kiedykolwiek , czy jestescie tylko teoretykami
???

8. Data: 2002-08-28 14:22:21

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imhotep" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> a z ktorego miesiaca ?
> i co pisali :) ?

http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1084
344

9. Data: 2002-08-28 14:50:49

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy ktos z was uzywal go kiedykolwiek , czy jestescie tylko teoretykami

Nie używałem. Ale mogę się dowiedzieć od kumpla z Koszalina, czy coś daje.
Mi mówił tylko, że przy 10 stopniu kopie.

pozdr
kakrysa

10. Data: 2002-08-28 15:12:26

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> wrote in

> Chcialbym poznac opinie ludzi na temat urzadzenia ABGYMNIC . Czy ono
> tak na prawde przynosi zapowiadane w rekalmie efekty ?

znajoma używała - nie dawał efektów

o ile wiem - to owszem, działa, ale tylko jako małe wspomaganie zwykłych
ćwiczeń, gdy ktoś już jest dobrze 'napakowany'

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

Antybiotyki - 3. kuracja