Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?

61. Data: 2003-10-24 12:41:45

Temat: Re: Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?
Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na "założyciela" wątku i poprawnego zjadacza chleba wyrażasz się
> niekulturalnie :(
> Slawek

Faktycznie, ale za błąd uważam jedynie założenie wątku i próby udowadniania
przez optymalnych że czerwone jest fJoletowe, bo przy odpowiednim świetle
takie może się wydawać.
Nikt nikogo do niczego nie przekona jeśle w grę wchodzi ideologia i guru.

Pozdrawiam,
Adam Il.

62. Data: 2003-10-24 12:55:58

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo Il" <a...@g...pl> napisał w wiadomości >

> [...]
udowadniania
> przez optymalnych że czerwone jest fJoletowe, bo przy odpowiednim

ba czemu fioletowe ?? dla mnie to w róż od razu wpada ;)))))

> Nikt nikogo do niczego nie przekona jeśle w grę wchodzi ideologia i
guru.

jaka ideologia jaki guru ????

Slawek
P.S.
uprasza się o nie dorabianie ideologii do talerza

63. Data: 2003-10-24 13:00:24

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

makaron napisał:

> nie znam sie na dr bialkowskiej i waszych kulkach. wierze, ze jej tytul
> naukowy jest uzasadniony. niestety postepowanie pana kwasniewskiego podwaza
> zaufanie do deklarowanego wyksztalcenia. zgodnie z logika prezentowana w
> tej dyskusji, moj fizyk z liceum moze sie podpisywac jako "prof.", bo
> uczniowie zwyczajowo tytulowali go profesorem...
> --
> :-) makaron

Tym bardziej, że zastanawiający jest właśnie fakt braku tego tytułu przez
Kwaśniewskiego... Jeśli to wszystko prawda? lub chociaż tylko część, to nie
miałby najmniejszych problemów i dawno miałby światowe uznanie, bo wbrew
bzdurnym i głupim wytłumaczeniom stosowanym przez optymalnych CAŁY ŚWIAT
CZEKA NA COŚ TAKIEGO!!! I nie ma żadnych przeciwności a wymyślanie szeregu
cyklistów i innych winnych podkładania kłód pod nogi to czysta ignorancja!
Jak napisała Krystyna*Opty* - Kwaśniewski nie przywiązuje wagi do tytułów,
nie są mu do niczego potrzebne,
"1. Woli robić coś bardziej sensownego, niż zdobywać tytuły przed nazwiskiem,
czy nagrody. Jemu na tytułach zwyczajnie nie zależy."
ale broni tez pozwalających mu się nimi tytułować... zresztą podobnych
niekonsekwencji w jej wypowiedziach jest cała masa, to chyba typowa
cecha "nawiedzonych". To po co się nimi posługuje, skoro mu na nich "nie
zależy"????????

Zastanawiający jest fakt, że przez tyle lat NIE UDAŁO mu się zdobyć choćby
tego tytułu, nie powstała praca naukowa (pomijając brednie) na ten temat, nie
zyskał uznania w świecie naukowym??

Przecież gdyby mówił prawdę, byłby autorytetem większym niż PAPIEŻ czy
WAŁĘSA!!! A nobla dawno by miał w kieszeni, co może mu na tym nie zależy?
Woli rozwijać organizację o strukturach przywołujących sekty do porównania..

Wiem, że krytyka optymalnych to niemal PRZESTĘPSTWO, ale to są fakty,
niezależnie od tego czy to się fanatykom podoba czy nie.
Gdyby Kwaśniewski zdobył to uznanie, były dowody, że nie jest oszołomem, to
ja byłbym jednym z wielu zachwalających DO, a on niezależnie od tej
bredni "nie zależy mu na tytułach" rozpropagował dietę by i "pomógł" CAŁEMU
ŚWIATU!!! Ale może mu nie zależy na szerszych badaniach i on sam najlepiej
wie z jakiego powodu?

..ale, przecież ci cykliści w postaci przemysłu farmaceutycznego itd.itp...

Pozdrawiam,
Adam Il.

64. Data: 2003-10-24 13:04:37

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Oct 2003 13:27:30 +0200, na pl.misc.dieta, Krystyna*Opty*
napisał(a):
> 2. Ma bodajże 66 lat, gdyby był w Twoim wieku pewnie widziałby jeszcze w tym
> sens.

kiedy wymyslil diete optymalna mial zatem okolo 35. to wymarzony wiek na
pisanie doktoratu. trzeba bylo zamiast umawiac sie na pogaduszki z
jaroszewiczem przysiasc faldow i by nie bylo problemu...

--
:-) makaron

http://wege.dzieciak.pl
forum dla rodzin wegetariańskich

65. Data: 2003-10-24 13:07:10

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki to ja jestem naiwny... (który nawiedzony pierwszy?)

66. Data: 2003-10-24 13:07:29

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki to ja jestem naiwny... (który nawiedzony pierwszy?)

67. Data: 2003-10-24 13:19:36

Od: "damatal" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mylisz sie. mam przed soba ksiazke jana kwasniewskiego "zywienie
> optymalne", wydana przez wgp w 1999 roku. na czwartej stronie okladki
> kwasniewski dwukrotnie przedstawia sie jako doktor.
Oj, makaron!! To jest zwyczajne bżdżenie. Na czwartej stronie okładki jest
słowo od wydawcy, a nie od JK.

> nikt nie broni kwasniewskiemu, zeby jak kazdy normalny czlowiek zrobil
> doktorat, chocby i na temat swoich teorii dietetycznych. natomiast
> zawlaszczanie tytulow naukowych jest zwyczajna nieuczciwoscia. ciekawe jak
> czuje sie rukasu, czy cooler, kiedy widza, ze ktos bezczelnie przypisuje
> sobie cos, do czego oni dochodza ciezka praca?
Taką tyradę walnąłeś, żę aż mi włosy posiwiały. Może założymy fundację na
rzecz rukasu czy coolera. Skąd wiesz jaka pracą się dochodzi do doktoratu?
Najlepiej jak każdy wypowie się za siebie.
Wiem dlaczego JK nie robił doktoratu, możemy naszą wiedzę, o ile taką ktoś
posiada, zweryfikować.
Bądź uważniejszy jak chcesz coś "ogłosić" i będzie dobrze
Pozdro

68. Data: 2003-10-24 15:45:02

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Oct 2003 15:19:36 +0200, na pl.misc.dieta, damatal napisał(a):
> Na czwartej stronie okładki jest
> słowo od wydawcy, a nie od JK.

stoi jak byk: "copyright by jan kwasniewski, tomasz kwasniewski". o wydawcy
ani slowa.

> Skąd wiesz jaka pracą się dochodzi do doktoratu?

na pewno wieksza, niz dopisanie sobie dwoch literek przed nazwiskiem.

> Wiem dlaczego JK nie robił doktoratu

chetnie sie dowiem. :-)

69. Data: 2003-10-24 16:31:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, Krystyna*Opty* uważa, że człowiek uczy się, kształci w celu
pokazania
> się innym, a zdobycia "UZNANIA społeczeństwa".

1. Ja nie jestem tematem tej grupy.
2. Nie chodzi o uznanie ze strony społeczeństwa, ale o konkretny pożytek dla
Ciebie i społeczeństwa wynikający z Twojego wykształcenia.

> Więc wyjaśnie Ci, że różnimy się w elementarnym podejściu do edukacji.
> Ja uważam, że uczę się tylko dla SIEBIE i tylko JA napewno będę miał
korzyść
> ze swojej edukacji

TYLKO dla siebie? I TYLKO Ty bedziesz miał korzyść??? 8 o
Przejawiasz zatem postawę egoisty, (w świecie zwierząt - to pasożyt).
Zapominasz, że od wczesnego dzieciństwa czerpałeś pełnymi garściami z
dorobku
innych ludzi.

a o żadnym uznaniu społeczeństwa nie próbuję myśleć, Ty mi
> to uświadomiłaś iż takowe faktycznie w jakimś stopniu się pojawia...
> aczkolwiek to chyba Twój ból i frustracje, bo ja NIE CHCĘ żadnego "UZNANIA
> społeczeństwa". Zależy mi jedynie na własnej satysfakcji, ale to chyba
trudno
> co niektórym zrozumieć, lepiej sobie dodać jakiś tytuł i próbować
wywoływać
> takie uznanie.

Nie masz czasem na imię Narcyz? ;)
Nic to... z latami Ci przejdzie...

> Krystyna*Opty* zatwierdza, że RUKASU "próbuje samodzielnie myśleć", chwali
> się mu to jak najbardziej...

Nie jestem tematem tej grupy.

> Jak rozumiem z dalszej części ~Optymalni nie są podatni na
manipulacje...:DDD
> A także m.in. ja nie myślę samodzielnie... genialne wywody, dzięki diecie
> wysokotłuszczowej?

Ja tego nie powiedziałam. To Twoje genialne wnioski... ;)

Sam ze sobą rozmawiasz?

O frustracji było do makaronu... (bosz... z kim ja gadam? z makaronem...
] )

> Skoro tak to sądzisz innych sama po sobie, więc zgodzisz się ze swoim
> twierdzeniem:
> "> Człowiek po prostu powinien mieć odrobinę ZAUFANIA do własnego rozumu.
Jeśli tego unika, łatwo staje się podatny na manipulacje."

> No bo ja się nie zgadzam, ale skoro ty sądzisz innych sama po sobie to
> powinnaś czytać czasem swoje posty.

A gdzie uzasadnienie - dlaczego się ze mną nie zgadzasz.

To też było do makaronu (bosz... chyba w końcu trafię do psychiatryka...)

> A ja dzisiaj jadłem jajecznicę z boczkiem na śniadanie :PP
> ..i rybę po grecku.

Gratuluję wyboru! Też to lubię : )

Pozdrawiam
Krystyna

70. Data: 2003-10-24 17:38:13

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> a écrit dans le
message news: bnasab$78j$...@i...gazeta.pl...

> Ales teraz Kwasniewskiemu dopiekl. Ale faktycznie: publikacji naukowych o
> jego diecie zero, a i dwie literki przed nazwiskiem sa, i nieformalny
> tytul "jedynego myslacego, wiedzacego i rozumiejacego" (bo pozostali,
ktorych
> tak nazywa i na ktorych sie powoluje, dziwnym trafem juz nie zyja).
>

> --
cos mi sie zdaje ze usmierciles kilku ludzi , ale jezeli to pozwala ci spac
spokojniej to juz nie moj problem.

Jurek

magnez
Aminokwasy - w czym ?