Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?

81. Data: 2003-10-25 09:12:44

Temat: Re: Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnbtph$5ff$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ave
>
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie Slawku... Moze sam zastosujesz sie do tego stwierdzenia, co?

Staram się jak łumiem ;)))

Slawek

82. Data: 2003-10-25 09:18:16

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak na razie zadne dyplomy polskich uczelni nie sa uznawane "automatem",
> jest kilka sposobow na pokonanie tej bariery, jednym z nich jest
> nostryfikacja. Nie musizsz sie martwic o dyplom DrJK, bo akuret lekarze z
> Polski rodem, moga bardzo latwo znalesc prace w francuskiej sluzbie
zdrowia.

ROTFL Jurku ROTFL

oczywiście wszyscy piszemy cały czas o dyplomie dyplomowanego doradcy
żywienia optymalnego

83. Data: 2003-10-25 09:33:12

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <d...@t...pl> napisał:

> wole wspierac prawdziwych doktorow nauk, a nie zwalczac farbowanych.

whoa...
No to co robisz w tym wątku?

"mylisz sie. mam przed soba ksiazke jana kwasniewskiego "zywienie
optymalne", wydana przez wgp w 1999 roku. na czwartej stronie okladki
kwasniewski dwukrotnie przedstawia sie jako doktor."

To aż nawet książke zaposiadles? LOL.

Btw, nie szkoda czasu i atłasu na walkowanie wywalkowanych juz po wielokroc
tematow na temat (nie bojmy sie tego powiedziec!!!) ##\\||doktora||//##
Kwasniewskiego?
Toz wlasnie Wy, wegetarianie, robicie mu na rozmaitych forach i grupach
najwieksza reklame!! :>
Jedno z podstawowych praw marketingu: nie ważne co się o kims (czyms) mowi,
wazne, że sie w ogole mowi.
I drugie: gdy przestaja o nas mowic, mozemy juz zwijac biznes.
Wiec moze by tak przestac WSPIERAC farbowanca? ;->
Co ninijeszym czynie, proponując eof.
:-D

Amen, brotha
I.

84. Data: 2003-10-25 11:33:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ROTFL Jurku ROTFL
>
> oczywiście wszyscy piszemy cały czas o dyplomie dyplomowanego doradcy
> żywienia optymalnego

Cały czas zazdrośnicy usiłują w jakić sposób zdyskredytować dra Jana
Kwaśniewskiego. Brakuje wiedzy, żeby poprowadzić krytykę merytoryczną, więc
czepiają się literek, kropek, wyglądu i t.p. Taka to już właściwość stworzeń
kundlowatych.

Co do mnie, to nie jestem dyplomowanym doradcą, nie mam takiego tytułu, bo
nie należę do OSBO i nie wyraziłem chęci zapłacenia za tytuł.
Mam za to dyplom ukończenia kursu doradców żywienia optymalnego z podpisem
lek. med. Jana Kwaśniewskiego.

Pozdrawiam
Leszek

85. Data: 2003-10-25 11:36:34

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> ktorych
> >
> cos mi sie zdaje ze usmierciles kilku ludzi , ale jezeli to pozwala ci spac
> spokojniej to juz nie moj problem.

Poprosze zatem o nazwiska tych zyjacych. Ze swej strony podaje liste (co
zastanawiajace - jakze krotka) "madrych", "myslacych" i "wiedzacych", ktorzy
dorobili sie kwatery metr pod ziemia.

Sedlak
Aleksandrowicz
Staszic
Dybowski
Engels
Vanini

No i na koniec cymesik, cudem odnaleziony podczas kolejnego mojego obcowania
z dzielami zebranymi Mistrza:
"Z powodu niewprowadzenia w życie mojego 'Programu poprawy wyżywienia narodu'
z roku 1974, zmarły w Polsce przedwcześnie ponad 4 miliony ludzi, a dochód
narodowy jest co najmniej 4 razy mniejszy, niż mógłby być."

86. Data: 2003-10-25 12:23:38

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kulinski <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> z roku 1974, zmarły w Polsce przedwcześnie ponad 4 miliony ludzi, a dochód
> narodowy jest co najmniej 4 razy mniejszy, niż mógłby być."

ROTFL

Czyżby to był fragment jakiegoś dzieła, które napisał doktór J.K.?
Leszek w wątku poniżej napisał coś, że ktoś próbuje dyskredytować ich guru i
stworzenia kundlowate z pianą na ustach go bronią... coś w tym stylu:)
Ale jak widać ten wariat sam się dyskredytuje choć fanatyzm w każdej postaci
jest ślepy na prawdę.

Pozdrawiam,
Adam Il.

87. Data: 2003-10-25 12:42:26

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo Il <a...@g...pl> napisał(a):

> Czyżby to był fragment jakiegoś dzieła, które napisał doktór J.K.?

Ano. Wiecej intelektualnej rozrywki jego autorstwa znajdziesz tu:
http://www.dieta-optymalna.info/wyszukiwarka.php

Mialem ci ja jeszcze kilka smakowitych kawalkow mp3 z jego prelekcjami, ale
niestety serwer pracowy mi sie sromotnie rozkraczyl i nie wiadomo, kiedy
(czy) wstanie, wiec adresu na razie nie podaje. Jesli jestes zainteresowany,
to podesle namiary we wlasciwym czasie na priv.

88. Data: 2003-10-25 13:00:33

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Cały czas zazdrośnicy usiłują w jakić sposób zdyskredytować dra Jana
> Kwaśniewskiego. Brakuje wiedzy, żeby poprowadzić krytykę merytoryczną, więc
> czepiają się literek, kropek, wyglądu i t.p.

Problem jest tej natury, ze na krytyke merytoryczna bzdur wypisywanych przez
Kwasniewskiego najczesciej nabieracie wody w usta lub stosujecie taktyke "dwa
wiadra pomyj ad personam dla kazdego watpiacego". W kazdym z dwoch przypadkow
dyskusji do konca doprowadzic sie nie da.

> [...]
> nie należę do OSBO i nie wyraziłem chęci zapłacenia za tytuł.
> Mam za to dyplom ukończenia kursu doradców żywienia optymalnego z podpisem

Super. Ja natomiast posiadam dyplom uczestnictwa w kolonii integracyjnej w
Czechoslowacji AD 1988 z podpisem pani wychowawczyni.

89. Data: 2003-10-25 13:31:56

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czepiają się literek, kropek, wyglądu i t.p. Taka to już właściwość stworzeń

ROTFL!
fakty wydają się przemawiać w moim odczuciu troszeczkę inaczej...
..To m.in. doktór Jan Kwaśniewski ma braki wiedzy, które uniemożliwiły mu
zdobycie uczciwie tytułu doktora nauk medycznych czy jakichkolwiek innych
nauk, choć przyjmuję tłumaczenie Krystyny, że doktór jest na tyle skromny, że
takowych tytułów poprostu nie potrzebuje.
Jednocześnie posiada wiedzę i godność/ wysokie morale, które pozwalają mu
takowego tytułu używać i choć nie jest mu on potrzebny to mu nie przeszkadza.
Całkiem logiczne.

Aczkolwiek co ktokolwiek może wiedzieć o tym, co sam J.K. myśli na ten temat?
Twierdzenia co się komu wydaje, że ktokolwiek sądzi na jakikolwiek temat są
błędne!

Proszę o wyjaśnienie:
Czy J.K. w oparciu o DO (przyjmując, że ma rację) miałby problem jakikolwiek
ze zdobyciem tego tytułu?
Czy zdobycie tego tytułu w czymkolwiek by przeszkodziło J.K. i by nie
spowodowało wzrostu zainteresowania DO, dzięki czemu by nie musiał produkować
stwierdzeń typu:

"Z powodu niewprowadzenia w życie mojego 'Programu poprawy wyżywienia narodu'
z roku 1974, zmarły w Polsce przedwcześnie ponad 4 miliony ludzi, a dochód
narodowy jest co najmniej 4 razy mniejszy, niż mógłby być."

Czy może same tego typu stwierdzenia nasuwają myśl, że to jest wariat?
A sugerowanie o spisku farmaceutów/ lekarzy konwencjonalnych i innych o
których nie wiem "nawiedzonych - w sensie nie stosujących DO" to jest zasłona
dymna, mająca na celu coś ukryć?

Ja po ok. 2-tygodniowym zainteresowaniu DO tak sądzę. I SIĘ NIE MYLĘ!
To J.K i optymalni skłoniły mnie do takiego stanowiska. I jest to moje
stanowisko, osoby potrafiącej wyciągać wnioski i samodzielnie myślącej wbrew
niektórym sugestiom. Moje IQ jest znacznie wyższe od minimalnego IQ członków
mensy, więc potrafię logicznie myśleć i wyciągać wnioski samodzielnie.

Oczywiście uważam, że tyle ludzi nie może się mylić i w DO jest coś
szczególnego, ALE
moje krótkie zainteresowanie DO nie pozwala mi na faktyczne jednoznaczne
stwierdzenie zły/dobry choćby ze względu na to, że osoby, którym DO
faktycznie przysłużyła się są w stanie fanatycznie obalać wszelkie przeszkody
i niewygodne wiadomości a osoby "poszkodowane" prawdopodobnie nie mają
takiego donośnego głosu i poza najbliższymi mogą być tłumieni przez
optymalnych ...zresztą "napewno źle stosowali dietę optymalną i koniec"

Jak napisałem, wszyscy zadowoleni nie mogą się mylić co do poprawy swojego
stanu zdrowia, ale dopóki żaden POWAŻNY CZŁOWIEK nie zajmie się
ODPOWIEDZIALNYM uzasadnieniem poprzez pracę naukowo badawczą wszelkich
korzyści i NIE TYLKO KORZYŚCI diety optymalnej, to wolę trzymać się z daleka.

Dlaczego z daleka, bo KWAŚNIEWSKI TO WARIAT! całkiem możliwe, że również
geniusz ale jak dotąd nikt tego nie potwierdził i rozsądny człowiek
prawdopodobnie po zapoznaniu się z kwiatkami J.K. odłoży pomysł z dietą na
półkę.
Oczywiście osoby, które są zdesperowane będą rozpoczynać DO bez szczególnego
rozważania ew.zagrożeń i z dużym prawdopodobieństwem może im to wyjść na
dobre, przynajmniej tak twierdzą te osoby, które tak uczyniły. Przecież nie
majaczą, to fakt.

Ja nie dysponuję żadną wiedzą z zakersu medycyny czy dietetyki dlatego
czytanie postów RUKASU czy fragmentów artyk./książek cytowanych przez
optymalnych nie zawsze jest bułką z MASŁEM;) ale fanatyzm optymalnych mnie
trochę przeraża.

Rozumiem w zasadzie ten fanatyzm! jeśli po wielu latach walki z chorobą nagle
udało się poprawić swój stan czy też zwalczyć chorobę/ uśpić to ślepo bronią
tej diety nie zważając na to że drugiej osobie ta sama dieta może ZASZKODZIĆ!
Bo ona jest lekiem na całe zło... ROTFL.
Gdyby ta dieta była taka cudowna, to KWAŚNIEWSKI dawno zostałby autorytetem
większym niż PAPIEŻ i WAŁĘSA RAZEM WZIĘCI!!! Świat nie jest zamknięty na
wiedzę wbrew temu co piszą z jakiegoś powodu optymalni! Przyczyny zna być
może jedynie kilka osób z J.K. na czele, ale oficjalnie winni są cykliści.

> [...]
> nie należę do OSBO i nie wyraziłem chęci zapłacenia za tytuł.
> Mam za to dyplom ukończenia kursu doradców żywienia optymalnego z podpisem

No dziwne aby podpisał się inaczej, nie twierdzi NIKT (tutaj)że J.K. jest
przestępcą, tylko ...zgadnij?
że nadużywa tego tytułu, chyba łatwo to zrozumieć, prawda?
Oczywiście ja uważam, że mu to pomaga, oczywiście obrońcy piszą że ja
bełkocze.
Więc ten temat nie ma sensu. Ja swojego zdania nie zmienie po tym co
zobaczyłem i TWIERDZĘ, że obrońcy się mylą i bronią go z ZASADY.
Uważam, że ten tytuł mu pomaga i celowo pozwala na nadużywanie (na niektórych
stronach przesadne) i wywołuje to mój niesmak. Zresztą to już pisałem.
Więc raczej prowokacyjnie nazywam go oszustem, bo także niesmak mój powodują
niektórzy fanatyczni optymalni, ale mają do tego prawo, tak jak ja do swoich
przekonań i uniesień.

J.K. nie zdobył mojego zaufania, być może wpływ DO na pracę mózgu pozwala mu
czasem "popełniać kwiatki" jak ktoś to kiedyś określił. A może jest to
faktycznie geniusz, a geniuszowi czasami towarzyszy "fixum dyrdum" jak mawia
moja bliska osoba:) Jednak wątpliwości jest wiele, a te które są związane z
małym autorytetem J.K. pomimo jego leku na całe zło są również spore, więc
wątek nie jest jakimś szczególnym atakiem a wyrażeniem wątpliwości.
Wątpliwości (co do DO) = przestępstwo (niemal) a NAPEWNO NIEWIEZDA!!!
Oczywiście niektórzy po cichu twierdzą "głupi, może kiedyś zmądrzeje to
przejdzie na DO" ja odpowiem im (bo publicznie pewnie nie napiszą tego - a ja
bym napisał) Nie głupi tylko UŻYWAJĄCY SZARYCH KOMÓREK i jeśli kiedykolwiek
zacznę stosować DO czy jakąkolwiek inną dietę to nie ze względu na to że
ZMĄDRZEJĘ, ale ze względu na to, że ktoś mądry (nie mądry inaczej) udowodni,
że warto! a może mądry optymalnie - czyli taki, kóry ma mózg żywiony inaczej
ROTFL!!!!
Oczywiście ktoś napisze, że nikt mnie do DO nie namawia, ale ponieważ używam
tych szarych komórek, to widzę to trochę w inny sposób. koniec

Pozdrawiam,
Adam Il.

90. Data: 2003-10-25 14:38:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> narodu'

czy to mozna zakwalifikowac jako ludobujstwo ???bo jesli tak to jest to
scigane z urzędu.

> [...]
> stworzenia kundlowate z pianą na ustach go bronią... coś w tym stylu:)
> Ale jak widać ten wariat sam się dyskredytuje choć fanatyzm w każdej

to ty nie znasz dzieł naszego doktora???

http://www.gazeta.pl/usenet/

magnez
Aminokwasy - w czym ?
Co zlego jest w soli?