Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?

11. Data: 2010-09-09 09:03:57

Temat: Re: Czy będą jabłka wielkie jak arbuzy?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zero smaku, ble.

Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
mirzan

12. Data: 2010-09-09 18:16:20

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
> mirzan

Lepiejposadź kolejną Mutsu. Plecy będą mniej bolały.
:-))

Pozdrawiam praktycznie
skryba

13. Data: 2010-09-09 19:28:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Sep 2010 11:03:57 +0200, mirzan napisał(a):

> Czy masz takie? Chętnie bym posadził u siebie.
> mirzan

Nie mam, ale kiedyś mnie ktoś poczęstował - twarde, w srodku bez koloru,
bez smaku.

14. Data: 2010-09-09 19:29:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Sep 2010 20:16:20 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lepiejposadź kolejną Mutsu. Plecy będą mniej bolały.
> :-))
>
> Pozdrawiam praktycznie
> skryba

Poszukuję truskawki starej odmiany Murzynka. Ktokolwiek widział, ktokolwiek
wie...

15. Data: 2010-09-09 19:46:18

Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 21:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie mam, ale kiedyś mnie ktoś poczęstował - twarde, w srodku bez koloru,
> bez smaku.

te, ktore jadlem byly dojrzle. miekkie. sok lecial, jak z brzoskwini.
ale smakowo "zwykle" sa lepsze
pzdr
marek

[REKLAMA] sklep.irriga.pl - sklep z systemami nawadniania
Podziekowania dla skryby ogrodowego
usychająca śliwa
Roże
Cięcie wiśni - kiedy?