Czy bedzie jeszcze cieplo...

1. Data: 2001-09-26 12:21:05

Temat: Czy bedzie jeszcze cieplo...
Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Walcze ciagle z rownaniem terenu, wysialem ostatnio
tymotke w takim nizej polozonym trojkacie dzialki,
niejako peryferyjnym (nie chce mi sie tam kosic
czesto).
Pytanie czy ta trawa mi da rady wzeejsc przed zima.
Jaka jest temp. kielkowania?
Powyzej jakiegos maksimum czy tez calka po czasie?

Pozdrawiam,
MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

2. Data: 2001-09-27 09:33:29

Temat: Re: Czy bedzie jeszcze cieplo...
Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trawa rośnie i kiełkuje w każdej dodatniej temperaturze. Mróż nie powinien
jej zaszkodzić a to co jeszcze nie skiełkowało to skiełkuje w przyszłym roku
na wiosnę.

Robert

3. Data: 2001-09-28 08:13:56

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Trawa rośnie i kiełkuje w każdej dodatniej temperaturze. Mróż nie powinien
> jej zaszkodzić

Młoda trawa jest niszczona przez mróz. Tak wynika z moich obserwacji.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-09-29 16:35:44

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote:

> Młoda trawa jest niszczona przez mróz. Tak wynika z moich obserwacji.

Ja slyszalem, ze przed mrozami trzeba mloda trawe skosic,
to wzmaga jej ukorzenianie i odpornosc na mroz.
Ale nie wiem czy to prawda. W kazdym razie koszenie
jesienia to koszmar - bo trawa jest ciagle mokra
i zatyka mi koisarke (taka na kolkach).
Jak sie odbije od dna, to kupie sobie te wysmiewana
przez niektorych grupowiczow kose spalinowa.
Lepsze to niz kosa reczna :-)

Pozdrawiam,
MC

5. Data: 2001-09-29 16:39:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"McZapkie" <m...@k...pl> wrote in message
> "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote:
> Ja slyszalem, ze przed mrozami trzeba mloda trawe skosic,
> to wzmaga jej ukorzenianie i odpornosc na mroz.

Nie robilbym tego za pozno, bo nie zdazy sie ukorzenic
i uodpornic, a bedzie wprost przeciwnie - mniej odporna.

> Ale nie wiem czy to prawda. W kazdym razie koszenie
> jesienia to koszmar - bo trawa jest ciagle mokra

To juz nie bywa Zlotej Polskiej Jesieni? :-(
A jesli jednak trzeba kosic mokra trawe, to trzeba to
robic na raty - za kazdym razem scinac tylko troche nizej
niz poprzednio. Tez koszmar, zreszta.

Pozdrowienia,
Michal

--