Czy będzie w sierpniu jakies spotkanie w Wawie?

1. Data: 2003-07-27 13:42:23

Temat: Czy będzie w sierpniu jakies spotkanie w Wawie?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo Pierz wybiera się do Polski, może do Wawy, a ja do Wawy się
wybieram, to pytam..

Tak przy okazji - ciekawe, czy trolle przyjdą? Taki jeden troll z
pl.regionalne.wroclaw zwykł przychodzić na spotkania w ochraniaczu
bokserskim na zęby i z kamerą i "kameramannem".
Byłoby nader ciekawie...

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-27 13:56:58

Temat: Re: Czy będzie w sierpniu jakies spotkanie w Wawie?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jul 2003 15:42:23 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

> [...]
>pl.regionalne.wroclaw zwykł przychodzić na spotkania w ochraniaczu
>bokserskim na zęby i z kamerą i "kameramannem".

bede, kurcze, w Wwie, ale w rwany sposob - a to bede a tonie ;)))
znaczy przylatam, jestem pare dn i nei ma mnie, ap otem znowu
jestem na pare dni a potem jade w las..., napisz kiedy bedziesz
na priva, ok? duzego spotkania kuchennego nie bylo od "Senatora"
rok temu w marcu...alesmy wyedy wystraszli kelnerow ;)))

van pe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-27 17:47:18

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>pl.regionalne.wroclaw zwykł przychodzić na spotkania w ochraniaczu
>bokserskim na zęby i z kamerą i "kameramannem".

Dla uscislenia - ten osobnik pojawil sie w takiej oprawie na spotkaniu
nie prw. a pl.soc.seks ;-)) ale reszta to szczera prawa ;-))

A czy wogole bylo kiedykolowiek spotkanie "kuchni" w Wawie??

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-07-27 18:32:23

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:qdm7iv4t0bq6ik2tats6437terddd79mku@4ax.com...
> jestem na pare dni a potem jade w las..., napisz kiedy bedziesz
> na priva, ok?
Czyli słynne angielskie "Proszę do nas zadzwonić!".
hehehehe
jovax

1. Data: 2003-07-27 19:19:47

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Catalina wrote:
> A czy wogole bylo kiedykolowiek spotkanie "kuchni" w Wawie??

Co najmniej dwa. Krysia pisała o zeszłorocznomarcowym w Senatorze
(zdjęcia na stronie), a było też jesienią chyba w malutkim gronie
w Fortach na Bemowie (zdjęcie na mojej stronie). Ale na stronie
prk chyba widziałem fotki z jeszcze jednego.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2003-07-27 19:28:24

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w
wiadomości news:ct38ivkm6solvd0vnjv2l3av22a0ep9ama@4ax.com...
> Dla uscislenia - ten osobnik pojawil sie w takiej oprawie na
spotkaniu
> nie prw. a pl.soc.seks ;-)) ale reszta to szczera prawa ;-))

No toz napisałam, że troll jest z prw (jesli masz ochotę, poczytaj
sobie oststnie watki na prw), no ale fakt, nie dodałam, jakiej grupy
odbywało się spotkanie.
Juz sobie wyobrażam tego nastolatka w takim dziwacznym przebraniu.:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-27 19:29:01

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

> [...]
> w Fortach na Bemowie (zdjęcie na mojej stronie). Ale na stronie
> prk chyba widziałem fotki z jeszcze jednego.
Było w Wilanowie, ale same baby, bo faceci nie wytrzymali tej "miłej i
sympatycznej" atmosfery.
jovax

1. Data: 2003-07-27 19:29:50

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jovax" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> Było w Wilanowie, ale same baby, bo faceci nie wytrzymali tej "miłej i
> sympatycznej" atmosfery.
Sorki za baby - kucharki!
jovax

1. Data: 2003-07-27 19:48:47

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

było też jesienią chyba w malutkim gronie
> w Fortach na Bemowie (zdjęcie na mojej stronie).

Hej!
A link mozesz podac?

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-07-27 19:56:04

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

dorka wrote:
> Hej!
> A link mozesz podac?

W większości moich sygnaturek jest. Ale już dokładnie:
http://bryw.republika.pl/spotkanie_prk.htm

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

teraz juz na serio wrocilam.....(oT)
kasa za free
Czeburieki