Czy da sie postawic domek za 50k ?

11. Data: 2007-02-12 17:06:16

Temat: Re: Czy da sie postawic domek za 50k ?
Od: "Mariusz Ostrowski" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości
news:eqo9e0$hot$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pl.misc.budowanie
> A jaki rejon Polski?

Północno-wschodnie Mazowsze.

Pozdrawiam
Mariusz

12. Data: 2007-02-12 17:18:18

Od: "Mariusz Ostrowski" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to przeniesienie starej chałupy
> z bali: http://www.muratordom.pl/6316_2304.htm

Myślałem o takiej opcji, ale... nasz stosunek do materiałów
łatwopalnych jest... ambiwalentny ;).
Myślałem też o zwróceniu sie do producentów materiałów
budowlanych (ale żebractwo uważam za ostateczność).
Starsza pani jest jeszcze dziarską dziewczyną :) i z obsługą
kominka by sobie poradziła, zwłaszcza że paliwo łatwo
dostępne w okolicy (i w drewutni jeszcze duuuży zapas).

Przejrzałem już trochę kosztorysów i te wyliczenia po prostu
szokują, mam nadzieję że są przesadzone.

Pozdrawiam
Mariusz

13. Data: 2007-02-12 17:37:36

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Ostrowski wrote:
> Myślałem o takiej opcji, ale... nasz stosunek do materiałów
> łatwopalnych jest... ambiwalentny ;).

Trzeba go po prostu porządnie ubezpieczyć, chociaż faktem jest,
że dla drewnianych domów firmy ubezpieczeniowe przewidują
zwyżkę stawki nawet o 100%. Dla spokoju można zainstalować w domu
ze dwa czujniki dymu i kupić kilka dużych gaśnic proszkowych, żeby
spokojnie spać :-)

T.

14. Data: 2007-02-12 20:44:51

Od: "brombel" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 22:09, "Mariusz Ostrowski" <c...@b...pl> wrote:
> [...]
> przyłączeniowych/administracyjnych/innych.
> I tu pytanie: czy da się postawić mały domek za te pieniądze,
> już do zamieszkania (tzn. z ogrzewaniem, minimalnym
> wykończeniem i niezbędnym urządzeniem)?
> Optymalny byłby z jak najmniejszym metrażem (koszt budowy
> oraz utrzymania), ale też pozwalający pomieszkać kilku osobom
> więcej, właściwie co weekend - czyli np. pokój dzienny z kuchnią
> + 2 minisypialnie + łazienka + kotłownia.
> Garaż, wiata, pomieszczenie gospodarcze całkowicie zbędne.
> Jeśli to wogóle realne, to gdzie szukać takich projektów?

Nie czarujmy się ale za 50 tys. w tych czasach to chyba nie możliwe.
Co ja mówie chyba to na pewno nie możliwe. Chociaż są dobre osoby
które pomogą i zrobią za darmo, ale materiał? W tych czasach wszyscy
się patrzą za pieniędzmi i materiał nie każdy chce oddać nawet za
połowę wartości. Sama woda i C.O. to jest w granicach 8-9 tys. (bez
dużych wymagań). Na początku osoby będą robić za darmo, ale długo to
nie potrwa, znam to z doświadczenia.
Życzę ci żebyś to postawił za 40 tys. a reszte miał na oblewanie tego
domu :) , ale będzie ci bardzo, bardzo trudno.
No i żeby podatku nie dowalili tym osobą którzy robili za darmo bo
żyjemy w Polsce.
pzdr. wszystkim

15. Data: 2007-02-12 20:53:37

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brombel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
s.com...
>No i żeby podatku nie dowalili tym osobą którzy robili za darmo bo
>żyjemy w Polsce.

Ta, jak nie daj Boże napiszą w gazecie o dobrych ludziach, którzy zrobili
robotę za darmo to się urząd skarbowy zainteresuje i dowali kary :(

spam mam dom do sprzedania w Kiekrzu koło Poznania
Warszawa - Kompleksowe remonty domów i mieszkań
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
lodówka samsung RL44QEUS
Lampa biurkowa - czy może być świetlówka kompaktowa ?