Re: Czy dobra moc szkieł?

Data: 2006-06-23 15:32:53
Temat: Re: Czy dobra moc szkieł?
Od: m...@g...pl

> 1. to jest grupa pl.sci.medycyna, a nie grupa o niekonwencjonalnych
> paranaukach, wiec pomyliles adresy
> 2. Przedstaw wyniki badan naukowych publikowane w uznawanych
> specjalistycznych periodykach, przez uznawane osrodki badan, ktore
> potwierdzaja slusznosc terapii, o ktorej piszesz.
> 3. Po spelnieniu pkt 2 mozemy rozpoczac dyskusje.
> 4. Byl juz kiedys inny "Artur Smutko", nazywal sie Kaszpirowski: odin, dwa,
> tri,.....:-))
>
> pozdr.
>
> casus

Szanowny doktorze Casus
Faktem jest, że Pana "nauka" nie może wyleczyć krótkowzroczności
tylko proponuje protezy - okulary i soczewki ewentualnie chirurgię,
której długoterminowych skutków nikt nie zna. Co będzie po 30-40
latach od operacji??????????
Mnie jako krótkowidza nie interesują ośrodki badawcze ich badania
itd, ja wiem co widzę, a widzę 100% mimo iż kiedyś miałem -5,0
dioptrii.Mnie i innym byłym krótkowidzom to wystarcza.
Źeby uznać, że to nauka pisze Pan, że powinno być wydrukowane w
magazynach naukowych tj.przejść cenzurę lekarzy, tych którzy są
recenzetami tych magazynów naukowych , właśnie tych którzy nie
dopuszczają do siebie nic nowego, obrosniętych w piórka tytułów i
własnego przekonania o swojej wyższości i nieomylności. A o jakich
naukowych magazynach Szanowny doktor pisze? Czy przez przypadek nie o
tych, które są po cichu sponsorowane przez przemysł farmakologiczny
i optyczny.I one mają być obiektywne?
A jednak ogólnie wiadomo,że kryterium naukowości to jest nie
artykuł w tym czy innym magazynie(nawet najwięcej szanowanym) ,a
fakty i praktyka i do tego poparte teorią. Czy Szanowny doktor Casus
zadał sobie trud zapoznania się teoretycznymi założeniami
bioenergokorekcji wzroku? Jeżeli tak to proszę je przedstawić na tym
forum i spróbować je obalić.Jeżeli nie, to jak można się
wypowiadać na temat którego się nie zna?
A może wystarczy tylko samych haseł:terapia wzroku,
bioenergoterapia,bioenergokorekcja wzroku, medycyna tradycyjna itp i
już doktor Casus jest na NIE.
Na tak marginesie Anatolij Kaszpirowski w 1962 roku uzyskał dyplom
lekarza medycyny i przez 25 lat pracował jako specjalista psychiatra i
psychoterapeuta w Szpitalu !

Ps. Dla niewtajemniczonych
Przypuszczam ,że zarzucanie moim postom, że nie odpowiadają
kryteriom naukowości grupy pl.sci.medycyna ma być uzasadniem
usunięcia ich w krótkim czasie jako niewygodnych.
Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów
Mati