Czy galaretka na żelatynie to danie mięsne czy wegetariańskie?

21. Data: 2009-02-27 16:09:07

Temat: Re: Czy galaretka na żelatynie to danie mięsne czy wegetariańskie?
Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisal:

> A niby dlaczego?

willicki jak widac nawet nie wie co oznacza pojecie *inteligencja*, wiec sie
ucieszyl z *komplementu*:))

Poczytajmy wiec, co mowi na ten temat np. wikipedia:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Inteligencja_(psycholog
ia)

hmm....okazuje sie, ze robaki tez mozna uznac za *inteligentne*.
Ba...*komputer* rowniez miesci sie w takiej klasyfikacji.

A moze czlowieka powinno sie oceniac w/g innego kryterium, np. *madrosci*?

A co to jest madrosc?

Moze ten tekst cos w tej kwestii niektorym trollom wyjasni?:

http://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%85dro%C5%9B%C4%87

22. Data: 2009-02-28 09:20:52

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisałeś:

> Bo nie leczą, słodziutka:) Jedyne co robią, to zmniejszają nasilenie
> objawów.

Słyszałam, że jest coś takiego jak leczenie objawowe.
Ty nie słyszałeś będąc medykiem?

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

23. Data: 2009-02-28 18:11:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2009 10:20:52 +0100, Stokrotka wrote:

> Słyszałam, że jest coś takiego jak leczenie objawowe.
> Ty nie słyszałeś będąc medykiem?

No właśnie. Czyli nie leczenie infekcji, a zmniejszanie nasilenia
objawów.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

24. Data: 2009-02-28 20:03:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Czyli nie leczenie infekcji, a zmniejszanie nasilenia
> objawów.

To leczenie nie jest leczeniem?
A to ci logika medyka.

25. Data: 2009-02-28 20:46:59

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> To leczenie nie jest leczeniem?
> A to ci logika medyka.

"Leczenie objawowe" to taki medyczny eufemizm na określenie bezradności
wobec choroby.
Pozdr.
A.

26. Data: 2009-03-01 19:00:37

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Leczenie objawowe" to taki medyczny eufemizm na określenie bezradności
> wobec choroby.
Nie zgadzam się, jeśli objawem jest np. gorączka zagrażająca życiu,
to leczenie objawowe- zmniejszenie gorączki, nie jest oznaką bezradności ,
a może być wygraną .

27. Data: 2009-03-01 21:28:19

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał :
> Nie zgadzam się, je?li objawem jest np. gor?czka zagrażaj?ca życiu,
> to leczenie objawowe- zmniejszenie gor?czki, nie jest oznak? bezradno?ci ,
> a może być wygran? .

dałaś sobie kit fcisnąć że goraczka zagraża życiu?:O(
szamani wszelkich maści już parę tysiecy lat przed naszą cywilizacją
sztucznie wywoływali gorączkę zeby leczyć, a u nas się gorączkę zmniejsza,
na pewno nie poto żeby leczyc:O(

28. Data: 2009-03-02 19:39:07

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> szamani wszelkich maści już parę tysiecy lat przed naszą cywilizacją
> sztucznie wywoływali gorączkę zeby leczyć, a u nas się gorączkę zmniejsza,

Można te różne szkoły pogodzić. Warto wiedzieć że ogrzewanie stóp termoforem
lub poduszką elektryczną gdy gorączka rośnie obniża temperaturę pod pachą o
jeden stopień.
Temperatura różnych części ciała jest różna. Ogrzewanie jest w tułowiu.
Jeżeli ogrzewamy stopy to tułów może mniej grzać i wskazanie termometru jest
niższe. Stopy znoszą temperaturę "zagrażająca życiu" tułów nie.
S*

29. Data: 2009-03-03 20:13:35

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dałaś sobie kit fcisnąć że goraczka zagraża życiu?:O(
Tak , dałam, a to nie jest prawda, że gorączka może zagrażać życiu?
Jakoś jednak trudno w to wieżyć.

30. Data: 2009-03-04 17:41:19

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tak , dałam, a to nie jest prawda, że gor?czka może zagrażać życiu?
> Jako? jednak trudno w to wieżyć.

nigdy nie miałąś gorączki? umarłaś?
widziałaś kiedyś człowieka ugotowanego na twardo jak jajko w wyniku
gorączki?

Program multimedialny do anatomii
Myolastan-pomoc w gimnastyce(jodze)
suszona wolowina, a pasozyty