Czy grozi mi tryb glodowkowy?

1. Data: 2003-07-27 09:47:58

Temat: Czy grozi mi tryb glodowkowy?
Od: "Demon" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Jem dziennie wprawdzie malo- kolo 600 kcal, ale czesto i
regularnie. Sa to jednak rzeczy malo kaloryczne- warzywa, owoce, jogurty
naturalne, czasem chuda zupa, gotowana ryba itp. Pije tez ok 3 litrow wody.

Pozdrawiam

Demonka

2. Data: 2003-07-27 10:54:12

Temat: Re: Czy grozi mi tryb glodowkowy?
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przede wszystkim - "tryb glodowy", nie "glodowkowy"

> [...]
> regularnie. Sa to jednak rzeczy malo kaloryczne- warzywa, owoce, jogurty
> naturalne, czasem chuda zupa, gotowana ryba itp. Pije tez ok 3 litrow

600kcal? I nie czujesz sie oslabiona, albo wiecznie glodna?

Nie wiem, czy grozi Ci tryb glodowy, nie podalas czy uprawiasz jakis sport,
czy tez siedzisz caly czas w miejscu.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things

3. Data: 2003-07-27 11:11:03

Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh czy Ci grozi ???? przecież Ty już jesteś na diecie głodówkowej , a co
się z tym wiąże efekt jojo murowany ....

4. Data: 2003-07-27 12:45:16

Od: "Demon" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg0d78$r17$...@f...acn.pl...
> Nie wiem, czy grozi Ci tryb glodowy, nie podalas czy uprawiasz jakis
sport,
> czy tez siedzisz caly czas w miejscu.

Rano pol godziny cwiczen, pozniej kilkugodzinny "spacer" (" bo to wlasciwie
taki pol-bieg, czeste zmiany tempa) i/lub rower

Demon

5. Data: 2003-07-27 13:32:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demon" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
l...

> [...]
wlasciwie
> taki pol-bieg, czeste zmiany tempa) i/lub rower

jeśli mimo tak ubogokalorycznej diety nie tracisz na wadze to twój organizm
przestawił się na tryb głodowy
przy takiej diecie nie dostarczasz dla swojego organizmu wszystkich
potrzebnych substancji w odpowiednich ilościach.
to co robisz prowadzi do wyniszczenia organizmu a w przyszłości murowany
efekt jojo.

6. Data: 2003-07-27 15:30:27

Od: "Demon" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik czarnyjanek <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg0k0c$qti$...@n...onet.pl...

> jeśli mimo tak ubogokalorycznej diety nie tracisz na wadze to twój
organizm
> przestawił się na tryb głodowy

Jestem na takiej diecie okolo 3 dni dopiero, nie wazylam sie wlasciwie, ale
widze, ze zeszlo mi troche tluszczyku glownie z nog. Wlasciwie chce schudnac
tylko kolo 5 kg, najbardziej zalezy mi na pozbyciu sie tluszczu z brzuchu.
Moje BMI to 18,75. przy moim srednio aktywnym trybie zycia ile kalorii
moglabym spozywac, zeby te kg zrzucic?

Pozdrawiam

Demon

7. Data: 2003-07-27 15:47:55

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko kolo 5 kg, najbardziej zalezy mi na pozbyciu sie tluszczu z brzuchu.
> Moje BMI to 18,75. przy moim srednio aktywnym trybie zycia ile kalorii

Cokolwiek ponizej bilansu spowoduje zrzucenie dowolnej ilosci kg, roznica
tkwi jedynie w czasie, ktory to zajmie.

pozdrawiam
Merlin

8. Data: 2003-07-27 16:27:54

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon wrote:

Moje BMI to 18,75.
...hmmmmm....

przy jakim wzroscie????

bo jesli 159- w zwyz...to masz niedowage!!!

przy moim srednio aktywnym trybie zycia ile
> kalorii moglabym spozywac, zeby te kg zrzucic?

Kurde...niezbyt mi to wyglada....

Smierdzi mi tu poczatkiem anoreksji....

Wiem cos o tym....Sama przez to przechodzilam.
A zaczynalam mniej wiecej tak samo.

Asia

9. Data: 2003-07-27 17:57:23

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurde...niezbyt mi to wyglada....
>
> Smierdzi mi tu poczatkiem anoreksji....

Albo mala iloscia miesni. BMI to wskaznik orientacyjny nie bioracy pod uwage
wielu innych czynnikow - kulturysci wg niego maja nadwage.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

10. Data: 2003-07-27 21:23:14

Od: "Demon" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg16ka$rd5$...@f...acn.pl...

> Albo mala iloscia miesni. BMI to wskaznik orientacyjny nie bioracy pod
uwage
> wielu innych czynnikow - kulturysci wg niego maja nadwage.

no anoreksja to to nie jest na pewno, wage mam rzeczywiscie prawidlowa,
ale.. nie jest to po prpostu figura, w jakiej dobrze sie czuje. Kilka cm tu
i owdze by sie stracic przydalo, jaki ze mam np w pasie ok 70, a wzrost-
160. W kazdym razie dziekuje wszystkim za rady

Demon

Optymalna a MM (cytat i propozycja)
20 czerwca zakonczylem 2 tygodniowa DC i...
odpisalem optymalnym
195cm/135kg ;-(
meridia-co to takiego??