Czy ja jestem nienormalny

1. Data: 2005-10-22 18:03:31

Temat: Czy ja jestem nienormalny
Od: "Jurek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam pytanie do szanownych grupowiczów a właściwie do płci żeńskiej. Otóż
jestem po ślubie już 13 lat, i wszystko jest w należytym porządku
(przynajmniej moim zdaniem) ale sfera łóżkowa nie za bardzo tzn. moja żona
nie ma na to ochotę jak dochodzi do zbliżenia to tylko z mojej inicjatywy
tak ok. 3 razy na miesiąc. Zaznaczam że nie lubię tzw. "szybkich numerków" a
ona chce "ciach i już" mnie to nie zaspokaja. Czy kobiety w wieku ok. 37 lat
nie mają na to ochoty, a może to moja wina. Starałem się rozmawiać z żona
ale ona już na te tematy nie chce rozmawiać, mam już tego trochę dosyć,
czuję się nie kochany.

2. Data: 2005-10-22 19:16:04

Temat: Re: Czy ja jestem nienormalny
Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> nie mają na to ochoty, a może to moja wina. Starałem się rozmawiać z żona
> ale ona już na te tematy nie chce rozmawiać, mam już tego trochę dosyć,

Polecam wizytę u seksuologa. Serio, serio.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

3. Data: 2005-10-23 10:48:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma na to ochotę jak dochodzi do zbliżenia to tylko z mojej inicjatywy

Jak było wcześniej?

> Zaznaczam że nie lubię tzw. "szybkich numerków" a
> ona chce "ciach i już" mnie to nie zaspokaja.

Co rozumiesz przez szybkie numerki?
Może to co zaspokoja ciebie nie zaspokaja ją, wydaje mi się że dość łatwo
można poznać czy pratnerowi sprawiamy prawdziwą roskosz czy nie.

> Czy kobiety w wieku ok. 37 lat
> nie mają na to ochoty, a może to moja wina.

Myślę że Wasza wspólna

> Starałem się rozmawiać z żona
> ale ona już na te tematy nie chce rozmawiać, mam już tego trochę dosyć,
> czuję się nie kochany.

Jak wyglądają te Wasze rozmowy?
Czy rozmawialiście wcześniej ?
Jak kiedyś się kochaliście?
Kiedy Wam było naprawdę dobrze?

Jacek

ślub a rodzinnne
Komórki macierzyste szansa na zdrowie i życie
Zdrada co dalej ? CDN
Renta rodzinna
Zdradzony przez żonę?