Re: Czy ja jestem trollem ?

Data: 2011-02-21 00:12:24
Temat: Re: Czy ja jestem trollem ?
Od: performerka <m...@i...pl>

On 21 Lut, 00:53, "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?"
<j...@w...pln> wrote:
> -`@'-
>
> U�ytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisa� w
wiadomo�cinews:7763f908-f815-41b6-a40b-d8caffacec0
...@k...googlegroups.com...

> :))) Ty mie z kifa nie wylatasz, bo ja
> pisze z gogla, ale jak widze za kazdym razem
> nowy nicki i musze sie zmuszac do myslenia kto to, ale najpierw
> dostaje oczoplasu, to ten...cierpie.. tak?
> Nom i prosze mie tu nigdzie nie odchodzic :))) tak?
> Wszystkich dzis obradorwa�e� �adnymi piosenkami tylko nie minie, to
> niesprawiedliwe.
> A za mna od kilku dni chodzi ta, jak ci sie podoba?
:)http://www.youtube.com/watch?v=EgyaofD0kBQ&feature
=fvwrel
> dla mnie eh...
>
> Nie potrafie nie zmieniaďż˝
> nick�w ani nie chc�...
> Taak, zgoda, niekt�rzy czytaj� z Googla,
> a to jest m�cz�ce...http://www.youtube.com/watch?v=f4LKlOy
C-To
> Wybacz.
>
> zdar
> juda.~

:( no i masz, obraził sie. I tak Cie lubie. dobranoc.
http://www.youtube.com/watch?v=jxlCGB5gzeY&playnext=
1&list=PL1B6E92F51626BBBC