Re: Czy jest jakies wyjscie?

From: "idiom" <i...@v...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy jest jakies wyjscie?
Date: 22 Apr 2005 10:20:16 +0200

> No to masz niezle narabane w glowie - Ja uzywam tylko fikcyjnych adresow
> mailowych, zupelnie jak oni. Nie musza miec wstawek antyspamowych :)
> Buahahaha ;)

Hard, powiedz mi czy ty naprawdę jesteś taki ograniczony czy po prostu
utrzymujesz taką manierę, bo tak należy, będąc trollem ? :D

Napisałeś dokładnie to samo co Habeck, tylko innymi słowami (nie sądzisz,
że "adresy stworzone po to by zrobić flejma" to niemal to samo co "fikcyjne
adresy"?)a stwierdziłeś, że on ma "narąbane w głowie". Dawno nie czytałam tak
miażdżacej samokrytyki, jak ta Twoja :D

Monika