Czy jest jakies wyjscie?

81. Data: 2005-04-22 12:35:03

Temat: Re: Czy jest jakies wyjscie?
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> Kto mówił o akceptacji?
Sorry :) Zle poczytalem :)

Pzdr,
HS.

82. Data: 2005-04-22 12:50:24

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HardStyler napisał:
> puchaty napisał(a):
>
>> Kto mówił o akceptacji?
>
> Sorry :) Zle poczytalem :)

Było tu juz różne trolle ale takie śmieszne to
jeszcze nigdy :)

Eulalka

83. Data: 2005-04-22 13:35:49

Od: "MichaelData" <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@k...pl> napisał:

> Było tu juz różne trolle ale takie śmieszne to jeszcze nigdy :)

Śliczne :). Pozwolisz ze dam to w ramkę :)
|----------------------------------------------|
|Było tu juz różne trolle ale takie śmieszne to|
| jeszcze nigdy :) |
|______________________________________________|

Pazdrawljaju ja Cjebja.

--
Michael________
______/) /\ | /\

84. Data: 2005-04-22 15:01:53

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było tu juz różne trolle ale takie śmieszne to
> jeszcze nigdy :)

Nooo. A jak pociesznie brykają :-)

puchaty

85. Data: 2005-04-22 17:25:54

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Nooo. A jak pociesznie brykają :-)

Taki wyhodowany, brykający troll to więcej frajdy przyniesie niż piesek
i kotek, albo papużka.

Eulalka

86. Data: 2005-04-25 10:34:42

Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria P. wrote:

> Heh, to bezstresowe wychowanie, wystarczy wyjść z domu i obserwować
> :(.

Moim zdaniem to co obserwujesz na ulicach to wynik patologicznych
rodzin, gdzie przemoc w domu jest na porządku dziennym. To jest
zupełnie logiczne, że jeśli ktoś dostaje manto od starych to siłą
rzeczy musi poczuć potrzebę wywyższenia się w innym środowisku,
pokazania, że to on jest "gość". I dzieje się to zazwyczaj (co znowu
jest logiczne) na słabszych. Frustracja (zawodowa, prywatna,
jakakolwiek) wyładowywana przez rodziców w na dzieciach przenosi się
później na ich agresję.

Proszę mi uzasadnić związek bezstresowego wychowania z tym co się
obserwuje po wyjściu z domu. To, że w dzisiejszych czasach istnieje
zarówno tendencja do takiego sposobu zajmowania się dziećmi jak również
przemoc i agresja wśród młodych ludzi absolutnie nie dowodzi, że
istnieje jakaś korelacja między tymi zjawiskami.

I radziłbym mimo wszystko trochę poczytać zanim się o czymś napisze.

T.N.

87. Data: 2005-04-25 22:15:51

Od: "Finansowy" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria P."

> :-).

Oj Marysiu - ale z Ciebie "figlara"
--
Finansowy

88. Data: 2005-04-26 13:46:23

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.N." <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem to co obserwujesz na ulicach to wynik patologicznych
> rodzin, gdzie przemoc w domu jest na porządku dziennym.

I tu sie myslisz.Jestem na etapie obserwowania mlodziezy gimnazjalnej i
dzieci z ktorymi za najwieksze problemy pochodza zarowno z rodzin
patologicznych jak i "normalnych" .
Magda

odpowiednia opiekunka do dziecka
Doświadczanie ojcostwa...