Czy jest już grudniowa Susanne ???

1. Data: 2001-11-09 10:09:53

Temat: Czy jest już grudniowa Susanne ???
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że do najbliższego Empiku mam ok 40 km. zapytuję, czy jest
już nowa Susanne i co w niej ładnego ?

pozdr.nann

1. Data: 2001-11-09 10:11:18

Temat: Re: Czy jest już listopadowa Susanne ???
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorrki, chodziło o listopadową z wzorami świątecznymi :)))

jescze raz nann

1. Data: 2001-11-09 10:27:45

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorrki, chodziło o listopadową z wzorami świątecznymi :)))

Nie, u nas pojawia sie po 15 danego miesiaca, w pazdzierniku byla nawet
pozniej, chyba kupie dla siebie, sprawdze w przyszlym tygodniu w empiku w
gdyni i dam znac, jak tylko sie pojawi.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-09 10:52:12

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Elzbieta wzięła i naskrobała, co następuje:

> Nie, u nas pojawia sie po 15 danego miesiaca, w pazdzierniku byla nawet
> pozniej, chyba kupie dla siebie, sprawdze w przyszlym tygodniu w empiku w
> gdyni i dam znac, jak tylko sie pojawi.

dzięki :)))

nann

1. Data: 2001-11-09 12:05:04

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie Susanna jest 10-go albo tuż po, więc powinna być w poniedziałek. Jak

upię to zamelduję. W poprzednim wątku, chyba "Susanna czy warto?" opisywałam

co jest w zapowiedziach na ten miesiąc. Myślę, że będzie ciekawy. Mam dwa
numery świąteczne z zeszłego roku i jest tam naprawdę mnóstwo wzorów, więc ten
nie może być nieciekawy.
Pozdrówka
Macia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-09 12:46:13

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Macia wzięła i naskrobała, co następuje:

> W poprzednim wątku, chyba "Susanna czy warto?" opisywałam
>
> co jest w zapowiedziach na ten miesiąc.

To też był "mój" wątek, dzięki jeszcze raz. Pażdziernikowy numer zakupiłam
i już popełniłam malusi obrazek z Yorkiem (to taki piesek) na prezent.
Troszkę trudne do rozszyfrowania wzory. Czekam na wieśli z listopadowegfo
numeru.

pozdr.nann

1. Data: 2001-11-09 12:50:50

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajne te pieski, prawda ? ja sie jutro biore za pieska chichuahua, bo jest
niemalze identyczny z moja suczka, ktora wzielam ze schroniska !
Masz racje, mogliby zmienic sposob prezentacji wzorow, wystarczylyby czarno
symbole, bo latwiej kserowac :-)

pzdr, Maja

1. Data: 2001-11-14 13:10:29

Temat: Susanne - co tam jest?
Od: "Agnieszka K." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi przybliżyć zawartość tego pisma? Nigdy go nie kupowałam,
a wszyscy o nim piszą :)
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2001-11-14 14:26:44

Temat: Re: Susanne - co tam jest?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby mi przybliżyć zawartość tego pisma? Nigdy go nie
kupowałam,

Tylko haft krzyzykowy, bardzo ladne wzory, w ostatnim temat "jesien" -
kasztany albo moze orzechy, szyszki, wiewiorki, zawsze kilka wzorow do
lazienki, kuchni, cos dla dzieci, w ostatniej b. ladne lokomotywy.
W tym tygodniu powinna sie ukazac listopadowa - swiateczna, w zapowiedziach
byl obrus z zabawnymi balawankami, rozne ozdoby, cena 25 zl.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-14 14:41:58

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś mógłby mi przybliżyć zawartość tego pisma? Nigdy go nie kupowałam,
>a wszyscy o nim piszą :)
>Pozdrawiam
>Agnieszka

Susanna to włoski miesięcznik poświęcony głównie krzyżykom. Z reguły jest

akiś "temat przewodni" np. filiżanki i wtedy jest kilka czy kilkanaście stron

z wariacjami na temat filiżanek. Są wszędzie: na obrusach, ściereczkach,
łapkach do garnków, firankach czy zasłonkach, serwetkach, fartuszkach,
abazurach itp. Poza tym rózne inne rzeczy wykrzyżykowane. Jeden numer zapewni
wiele godzin pracy, bo jest to dośc spore wydawnictwo, kosztuje też sporo ok.
25 zł.
Ponadto jest zawsze coś do pokoju dziecięcego plus np. sweterek na drutach

lbo sukienka. Parę wzorów na "druty" lub "szydełko"(to ostatnie to chyba) -

sweter, czapka, torebka czy coś innego.
innym wątku opisywałam dość szczegółowo zawartość październikowej "Susanny".

(chyba 'Susanna czy warto?')
Pozdrawiam

co to jest PCStitch?
Szydelkowe aniolki