Crossland

1. Data: 2001-11-09 12:36:51

Temat: Crossland
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy korzystalyscie kiedys z uslug domu wysylkowego "crossland" ? mi sie
zdarzylo to 2 razy. zamowilam ogromnego mikolaja, ale wyszyje go chyba na
emeryturze, taki jest ogromny ! niestety, firma sie nie spieszy z
wysylaniem, musialam czekac ok. 6 tygodni, juz myslalam, ze nie przysla mi
wzoru.
czy wam sie to samo zdarzylo, czy przyslali szybciej. pytam, bo chce cos
zamowic jeszcze, a nie chce mi sie dlugo czekac.

pozdrawiam
Maja

1. Data: 2001-11-09 13:30:18

Temat: Re: Crossland
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sgioi$hci$...@n...tpi.pl...
> [...]
> czy wam sie to samo zdarzylo, czy przyslali szybciej. pytam, bo chce cos
> zamowic jeszcze, a nie chce mi sie dlugo czekac.

Moja mama korzystala, przysylaja bardzo szybko, jesli maja wzor (kilka dni),
jesli nie maja, musza sciagnac, wykonac itd. i to trwa, ale i tak krocej niz
u ciebie. Moze mialas pecha?
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-09 16:18:41

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Szkudliński" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

Hihi, tak to jest jak sie wpycham dziecku do kompa! Dopiero jakzobaczylam
nadawce, to sie zorientowalam

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-09 16:20:09

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie, wysylkowy
> CROSSLAND
> skr.poczt. 32
> 20-333 Lublin 61

Napisz najpierw na ten adres i popros o katalog. Zaplacisz 15 zl po
doreczeniu. Dalej juz sama bedziesz wiedziala jak dzialac :-))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-09 16:47:23