crack

1. Data: 2001-11-09 13:27:31

Temat: crack
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny, blagam, powiedzcie mi, gdzie trzeba wrzucic ten crack do
pcstitacha - do jakiego katalogu ? ja go sciagnelam z internetu, a pcstitch
nie chodzi jak trzeba, nie moge zaimportowac zdjecia mojego psa....

maja

1. Data: 2001-11-09 14:07:21

Temat: Re: crack
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sglni$9da$...@n...tpi.pl...
> [...]
pcstitch
> nie chodzi jak trzeba, nie moge zaimportowac zdjecia mojego psa....

Jaka wersje udalo Ci sie sciagnac (numer) ?

1. Data: 2001-11-09 14:08:59

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

PCStitch - wersja 6
crack: ps5711.zip