Re: Czy jest na sali komputerowiec jakiś...

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Date: Thu, 19 Dec 2002 19:37:03 +0100

"Amnesiac" w news:4f140voh2g9bslmikna008bmvnqt3m4jvn@4ax.com napisał(a):

> prezenty spod choinki nie chcą mi się otwierać (niech
> tylko nikt nie pisze, że byłem niegrzeczny!!!),

A nie byles? ;)

> co zrobić, żeby mi się otwierały,

Trudno powiedziec bo nie pochwaliles sie z jakiego sprzetu korzystasz
(choc mnie osobiscie te informacje na wiele sie nie zdadza, ale tym,
ktorzy jakies pojecia maja juz chyba tak ;-P). Z tego co widze to nasza
choinka jest skryptem Javy. Skoro nie potrafisz otwierac prezentow to moze
cos z tym jest nie tak? Korzystasz z IE? W jakiej wersji? Jesli jakas
niska moze warto zainstalowac cos nowszego? Albo wpadnij na
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?prod
uctID=&freetext=java&D
isplayLang=en

Co ciekawe... gdy koncowe en zmienisz na pl strona bedzie w jezyku polskim
ale miast 41 hitow bedzie tylko jeden. Dyskryminacja jakowas? ;)

Wracajac do tematu... moze tam znajdziesz jakis dodatek. Byc moze tego Ci
trzeba. Z drugiej jednak strony skoro przesuwac mozesz... Moze cos w
opcjach IE masz wylaczone lub wlaczone?

> ewentualnie na jaką grupę udać się, by uzyskać fachowe
> wsparcie???

Zawsze mozesz sprobowac na pl.comp.lang.javascript lub grupie poswieconej
przegladarce jakiej uzywasz, z dopiskiem, ze jesli NTG to prosilbys o
skierowanie w odpowiednie miejsce :) No i gdybys tam pisal to pamietaj o
dokladniejszych informacjach - jakiej przegladarki uzywasz, system moze
tez ma znaczenie, podaj tez adres aby ludzie mogli zobaczyc o jaki efekt
idzie (moze z samego kodu cos wylapia).

pozdrawiam
Greg

P.S. Przegladajac kod stronki znalazlem informacje, ze jak sie wcisnie
shift i dopiero kliknie jeden raz na prezent to wyskakuje okienko z
informacja o polozeniu. Dodatkowo mozna pozniej przesunac prezent bez
potrzeby przytrzymywania lewego przycisku myszy :) Pisze, bo moze ktos nie
wie, a sie przyda ;) Mnie na przyklad lepiej w ten sposob sie wszystko
przestawia :)