Czy jest na sali komputerowiec jakiś...

1. Data: 2002-12-19 17:49:25

Temat: Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... który mógłby mi wyjaśnić dlaczego prezenty spod choinki nie chcą
mi się otwierać (niech tylko nikt nie pisze, że byłem niegrzeczny!!!),
co zrobić, żeby mi się otwierały, ewentualnie na jaką grupę udać się,
by uzyskać fachowe wsparcie???

Pozdrawiam i przepraszam za NTG (częściowo, bo choinka jest nasza :),
--
Amnesiac

1. Data: 2002-12-19 17:59:46

Temat: Re: Czy jest na sali komputerowiec jakiś...
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4f140voh2g9bslmikna008bmvnqt3m4jvn@4ax.com...
> [...]
> mi się otwierać (niech tylko nikt nie pisze, że byłem niegrzeczny!!!),
> co zrobić, żeby mi się otwierały, ewentualnie na jaką grupę udać się,

Byłam tam przed chwilą i otwierałam :)
a klikasz dwa razy? no.. i można je rozsuwać. Tak wygodniej ;)
E.

> Pozdrawiam i przepraszam za NTG (częściowo, bo choinka jest nasza :),

Wszystkie choinki sa nasze :)

1. Data: 2002-12-19 17:59:46

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-19 18:07:58

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 18:59:46 +0100, "EvaTM" <e...@i...pl>
wrote:

>Byłam tam przed chwilą i otwierałam :)
>a klikasz dwa razy? no.. i można je rozsuwać. Tak wygodniej ;)

No, ja już skonsultowałem się z redakcją psphome i wyszło, że problem
jest właśnie po stronie mojego kompa. Stąd mój apel do kompowców :-)

I klikam dwa razy, i rozsuwam, i nic. Uwzięło się. :-(

Amnesiac

1. Data: 2002-12-19 18:37:03

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" w news:4f140voh2g9bslmikna008bmvnqt3m4jvn@4ax.com napisał(a):

> prezenty spod choinki nie chcą mi się otwierać (niech
> tylko nikt nie pisze, że byłem niegrzeczny!!!),

A nie byles? ;)

> co zrobić, żeby mi się otwierały,

Trudno powiedziec bo nie pochwaliles sie z jakiego sprzetu korzystasz
(choc mnie osobiscie te informacje na wiele sie nie zdadza, ale tym,
ktorzy jakies pojecia maja juz chyba tak ;-P). Z tego co widze to nasza
choinka jest skryptem Javy. Skoro nie potrafisz otwierac prezentow to moze
cos z tym jest nie tak? Korzystasz z IE? W jakiej wersji? Jesli jakas
niska moze warto zainstalowac cos nowszego? Albo wpadnij na
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?prod
uctID=&freetext=java&D
isplayLang=en

Co ciekawe... gdy koncowe en zmienisz na pl strona bedzie w jezyku polskim
ale miast 41 hitow bedzie tylko jeden. Dyskryminacja jakowas? ;)

Wracajac do tematu... moze tam znajdziesz jakis dodatek. Byc moze tego Ci
trzeba. Z drugiej jednak strony skoro przesuwac mozesz... Moze cos w
opcjach IE masz wylaczone lub wlaczone?

> ewentualnie na jaką grupę udać się, by uzyskać fachowe
> wsparcie???

Zawsze mozesz sprobowac na pl.comp.lang.javascript lub grupie poswieconej
przegladarce jakiej uzywasz, z dopiskiem, ze jesli NTG to prosilbys o
skierowanie w odpowiednie miejsce :) No i gdybys tam pisal to pamietaj o
dokladniejszych informacjach - jakiej przegladarki uzywasz, system moze
tez ma znaczenie, podaj tez adres aby ludzie mogli zobaczyc o jaki efekt
idzie (moze z samego kodu cos wylapia).

pozdrawiam
Greg

P.S. Przegladajac kod stronki znalazlem informacje, ze jak sie wcisnie
shift i dopiero kliknie jeden raz na prezent to wyskakuje okienko z
informacja o polozeniu. Dodatkowo mozna pozniej przesunac prezent bez
potrzeby przytrzymywania lewego przycisku myszy :) Pisze, bo moze ktos nie
wie, a sie przyda ;) Mnie na przyklad lepiej w ten sposob sie wszystko
przestawia :)

1. Data: 2002-12-19 19:07:14

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 19:37:03 +0100, "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
wrote:

>A nie byles? ;)

Hmm... No, ale żeby aż żaden się nie otwierał...??? ;-)

>Trudno powiedziec bo nie pochwaliles sie z jakiego sprzetu korzystasz

Bo chwalić się nie mam czym ;-) Win98, IE 6.0.2600.000.

> [...]
>dokladniejszych informacjach - jakiej przegladarki uzywasz, system moze
>tez ma znaczenie, podaj tez adres aby ludzie mogli zobaczyc o jaki efekt

Dzięki, Greg. Już podjąłem stosowne starania. Na razie czekam na
odpowiedź fachowca, którego znalazłem :-)

Amnesiac

1. Data: 2002-12-19 19:30:18

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Amnesiac> wylosował takie:
> ... który mógłby mi wyjaśnić dlaczego prezenty spod choinki nie chcą
> mi się otwierać

java.
pzdr.

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2002-12-19 22:13:18

Od: psphome <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Dec 2002 19:37:03 +0100, "Greg" <o...@f...sos.com.pl> w
<att3m9$otu$1@news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> potrzeby przytrzymywania lewego przycisku myszy :) Pisze, bo moze ktos nie
> wie, a sie przyda ;) Mnie na przyklad lepiej w ten sposob sie wszystko

Sprytny jestes Greg:))

Zapraszamy do dodawania prezentów:)
http://www.psphome.htc.net.pl

Kliknijcie w choinkę na stronie początkowej, a zobaczycie jak bogaty był
Mikołaj w ubiegłym roku :) Prezentów masa.:) Życzenia ciepłe:)

Krótka instrukcja obsługi:
- aby dodać prezent trzeba kliknąć w PODARUJ PREZENT i wypełnić formularz,
można wybrać jeden z dwudziestu wyglądów prezentu, wpisać życzenia, zdecydować
czy nasz nick będzie ujawniony, czy wolimy być anonimowym Mikołajem :)
- następnie ustawić prezent pod choinką (przenosząc go myszką),
- w każdej chwili można obejrzeć jak będzie wyglądało wnetrze prezentu,
- potem trzeba nacisnąć przycisk "Wyślij prezent...". Prezent powędruje
do redakcji psphome, a następnie w ustalony dzień przed świętami (w wigilię
albo wcześniej) pokażemy prezenty.:)
Mikołaj już jedzie oststnio widziano go na stronie:
http://www.psphome.htc.net.pl/test_kreatywnosc.html
Trzeba tam na niego chwilę poczekać, ale pojawia się zawsze.:)

Prezenty będzie można kłaść pod choinką przez całe Święta.
http://www.psphome.htc.net.pl

Jeszcze coś:
- podwójne kliknięcie w prezent powoduje pokazanie jego zawartości,

--
Pozdrowienia

SZmER
p...@p...onet.pl
www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-12-19 22:39:43

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 23:13:18 +0100, psphome <p...@p...onet.pl>
wrote:

>Jeszcze coś:
>- podwójne kliknięcie w prezent powoduje pokazanie jego zawartości,

Taaa...

--
Amnesiac

Don Dratewka (cz.1) było: Re: Jak kochać piekną Pupę?!
chat !!!
Bardzo dla mnie ważne
CHOINKA
Jak to się nazywa? (trochę przydługie)