Bardzo dla mnie ważne

1. Data: 2002-12-19 14:31:12

Temat: Bardzo dla mnie ważne
Od: "JP II" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem sobie studentem psychologii i czasem czytuję tą grupkę i taka mi
reflexia nachodzi, że takie bzdety tu piszecie, że mi się żygać chce, tak
samo na studiach SWPS pieprzą takie dyrdymały co się kupy nie trzymają,
dochodzę do wniosku, że ta cała psychologia to jedna wielka kupa gówna,
skończyć chcę, mieć świstek i koniec z tym.
Papa

1. Data: 2002-12-19 14:35:23

Temat: Re: Bardzo dla mnie ważne
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JP II" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> Jestem sobie studentem psychologii i czasem czytuję tš grupkę i taka mi
> reflexia nachodzi, że takie bzdety tu piszecie, że mi się żygać chce, tak
> samo na studiach SWPS pieprzš takie dyrdymały co się kupy nie trzymajš,
> dochodzę do wniosku, że ta cała psychologia to jedna wielka kupa gówna,
> skończyć chcę, mieć œwistek i koniec z tym.
> Papa

jeżuuu...;)) a cóż Cię tak wnerwiło?
E.

ps. Masz kiepskie kodowanie ;)

1. Data: 2002-12-19 14:44:35

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| jeżuuu...;)) a cóż Cię tak wnerwiło?
| E.

Pełnia w pełnej krasie :-)
ett

Widzę tu więcej... przypadków.
:-))
Czas zakasać rękawy!

1. Data: 2002-12-19 14:51:59

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pełnia w pełnej krasie :-)
> ett
>
> Widzę tu więcej... przypadków.
> :-))
> Czas zakasać rękawy!

ne To Perz??? ;)
Wiejmy!!!!!!!!!!!
:)))))))

E.

1. Data: 2002-12-19 15:00:44

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JP II" <j...@s...pl> wrote in news:atsl23$c26$1@news.tpi.pl:

> [...]
> dochodzę do wniosku, że ta cała psychologia to jedna wielka kupa gówna,
> skończyć chcę, mieć œwistek i koniec z tym.

Jest jeszcze mozliwosc, ze ty sam jestes kupa gowna.
Pomyslales o tym, czy to takze sie kupy nie trzyma?

1. Data: 2002-12-19 15:30:11

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 15:31:12 +0100, "JP II" <j...@s...pl>
wrote:

> [...]
>dochodzę do wniosku, że ta cała psychologia to jedna wielka kupa gówna,
>skończyć chcę, mieć ?wistek i koniec z tym.

Jak już Ci przejdzie ta "reflexia", to popraw kodowanie i kup sobie
słownik ortograficzny.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-12-19 15:34:39

Temat: Re: Bardzo dla mnie zabawne
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))

Ludziska jakoś zapominają,
że mają okres, średnio co miesiąc.
Gdzie ta edukacja?!!!

ett

Nazwałbym go...
Kolejną ofiarą psychologii
złożoną na ołtarzu...

Ale mi świeci w oczy.
Siedzę dokładnie pysk w pysk.

Nawet mojego szefa najszło,
szkoda, że upuścił krwi mnie,
a nie sobie :-))

1. Data: 2002-12-19 15:43:46

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-))
>
> Ludziska jakoś zapominają,
> że mają okres, średnio co miesiąc.
> Gdzie ta edukacja?!!!
> Nazwałbym go...
> Kolejną ofiarą psychologii
> złożoną na ołtarzu...
>
> Ale mi świeci w oczy.
> Siedzę dokładnie pysk w pysk.
>
> Nawet mojego szefa najszło,
> szkoda, że upuścił krwi mnie,
> a nie sobie :-))

No to ja mam coś chyba na opak ;)
ale nie w poprzek! :)))

aa.. zapomniała ja
iti i z Venus ;)
no!
:)
E.

1. Data: 2002-12-19 15:43:48

Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dochodzę do wniosku, że ta cała psychologia to jedna wielka kupa gówna,
> skończyć chcę, mieć świstek i koniec z tym.

Nie żebym od razu był złośliwy, ale... czegóż się można spodziewać po kimś o
korzystajacym z konta w domenie supermaczo, sugruje swe z wiązki
(tożsamość???? )z papieżem a mieszka w Siedlcach i wieczorowo studiuje w
Warszawie...

Niby nic złego, szczególnie dwie ostatnie sprawy - Siedlce to piekne miasto,
a czasem nie ma innej mozliwosci jak studia wieczorowe... Ale jak dołożyć to
tego tą manię wielkosci i pragnienie swietości, to...

no cóż ... JP II, jedyne co mogę Ci pooradzic, to jednak słuchaj tych
dyrdymałów i ucz się pilnie. Może uda Ci się pozbyć lęków i kompleksów. Z
całą pewnością do zawodu psychologa sie nie nadajesz, ale papier w
dzisiejszych czasach faktycznie można mieć...

Powodzenia życzący

PiotrW

1. Data: 2002-12-19 15:45:44

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <atsp54$s4e$1@news.onet.pl>,
szanowna kol. eTaTa pisze, ze:
<...>
> Nawet mojego szefa najszło,
> szkoda, że upuścił krwi mnie,
> a nie sobie :-))

bo i tym wlasnie charakteryzuja sie meskie okresy :)

--
Marsel

CHOINKA
Jak to się nazywa? (trochę przydługie)
Życzenia.
syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa
Re: Rewelacja!