syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa

1. Data: 2002-12-19 09:12:24

Temat: syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa
Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie
powoli zabieram sie do pisania pracy i staram się jakoś rozsądnie
sformułować temat. będzie brzmiał tak - *syndrom dda ( dorosle dziecko
alkoholika ) a niezdolność do podjęcia istotnych obowiązków
małżeńskich* , albo tak *syndrom dda a wady zgody ( jako przyczyna
niewazności małżeństwa )* mniej więcej oczywiście ( chodzi tu o
zakres pracy ) .Jeśli ktoś dysponuje jakowymis materiałami , albo wie
gdzie może coś w sieci lezec , będę wdzięczny za info

1. Data: 2002-12-19 20:15:44

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 10:12:24 +0100 user sqrczak napisał(a) newsa
<ats2mo$4ok$1@news.tpi.pl> a ja na to:

witam :)

też poszukuję materiałow nt DDA :do pracy terapeutycznej, więc trochę w
innym celu, ale szukam: w sieci, wśród ludzi pracujących ze
współuzależnionymi. Niewiele osób zna się na tym, niewiele jest w Polsce
dobrze prowadzonych grup DDA ( to wiem od kolegów, którzy takie grupy
prowadzą).
W sieci znalazłam nieoficjalną stronę DDA: dda.w.interia.pl a tam dalsze
linki. Trochę też było na stronie www.parpa.pl oraz na
www.psychologia.edu.pl
niestety, tylko tyle.
"szukajcie a znajdziecie" :)