prasa młodzieżowa

1. Data: 2002-12-19 00:00:24

Temat: prasa młodzieżowa
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1104040&KAT
=720

1. Data: 2002-12-19 00:33:13

Temat: Re: prasa młodzieżowa
Od: "Richard" <r...@m...mail> szukaj wiadomości tego autora

Cytat; "Możesz zacząć się czerwienić, bo w temacie seksu jesteś zielona jak
szczypiorek na wiosnę. Jeżeli nie chcesz się dłużej ośmieszać, zacznij się
interesować swoim ciałem" - Moze to jest zle? widocznie Piotrowska sadzi
inaczej.

Nie rozumiem tego, czy naprawde zlo wyrzadzaja takie gazety ? Czym ? tym ze
uswiadamiaja co zrobic zeby nie wpasc itp. ? To jest naprawde zle ?
To moze wogole powinnismy nie uprawiac seksu i zyc z kosciolem ;-)

Ten kraj jest coraz gorszy, pora sie wynosic ;-)

1. Data: 2002-12-19 02:07:00

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 01:33:13 +0100, Richard napisaB(a):

> [...]
>
> Nie rozumiem tego, czy naprawde zlo wyrzadzaja takie gazety ? Czym ? tym
> ze uswiadamiaja co zrobic zeby nie wpasc itp. ? To jest naprawde zle ?

Lepiej przeczytać cały artykuł.:) Te pisma czytają dzieci.:)

> To moze wogole powinnismy nie uprawiac seksu i zyc z kosciolem ;-)

Proszę pomyśleć zanim napisać.:)

> Ten kraj jest coraz gorszy, pora sie wynosic ;-)

Właściwie to media robią dobrą robotę.
Zwiększają oczekiwania od życia - rodzice dają więcej szmalu - zastrzyk
dla gospodarki (konflikty rodzinne - to zarabiją np. gorzelnie),
wcześnie zaczynają, to wcześnie wpadają - stałe wydatki, mają dzieci
to trudniej im się kształcić - zmniejszenie kosztów zatrudnienia,
rozwodzą się - znów koszty, cała gospodarka od tego zależy.;>

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-12-19 03:35:29

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Może twój przedpiścca jest związany z takim pisemkiem i liczy na to, że
dostanie od szefa wyższą premię, gdy pokaże, jak na grupie bronił
pisemka.:-)))

BTW. Mnie już nic nie zaskoczy po fotokomiksie z takiego pisemka.
15-latka ma imprezie poznaje chłopaka i idzie z nim do drugiego pokoju.
Po pewnym czasie okazuje się, że jest w ciąży. Chłopaka nie za bardzo
może odnaleźć.
Mówi o ciąży rodzicom - w odpowiedzi słyszy:
-Świetnie, że tak szybko będziemy mieli wnuka.

Zresztą te artykuliki piszą/tłumaczą redaktorzy bez żadnego
przygotowania.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-12-19 08:40:04

Od: "POL" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:atr3qm$44l$1@szmaragd.futuro.pl,
Richard <r...@m...mail> typed:

> [...]
> tym ze uswiadamiaja co zrobic zeby nie wpasc itp. ? To jest naprawde
> zle ? To moze wogole powinnismy nie uprawiac seksu i zyc z kosciolem
Niestety wyrządzają. Nie bronię tu racji Kościoła. Nieodpowiednie
przekazanie wiedzy jest gorsze niż jej brak. I nie jest to kwestia
uświadomienia jak zajść czy nie zajść - ale kwestia psychiki. To czy ktoś
będzie seks traktował normalnie, czy zostawi go w sferze intymności to
kwestia indywidualna.

To, że rodzice nie przekazują wiedzy o seksualności człowieka, to że Kościół
ma takie a nie inne zdanie na ten temat. Nie ma sensu o tym dyskutować -
chyba, że chcesz:)

> Ten kraj jest coraz gorszy, pora sie wynosic ;-)
Twoja wola - nikt Cię nie trzyma. Wszędzie lepiej, gdzie nas nie ma?

pozdrowienia

--
-= POL =-
-= HYU =-

1. Data: 2002-12-19 10:37:06

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"take5" <t...@w...pl> wrote in message news:atr267$3od$1@news.tpi.pl...

Popieram krytyczny ton artykulu

I jeszcze swietna uwaga z tekstu:

"
Wbrew obiegowym opiniom, nie do konca tak jest, ze inicjacja staje sie dzis
bardzo wczesna. Wiemy to chocby z najnowszego raportu dla Komitetu Badan
Naukowych. Dziewczeta 17-letnie opisuja w nim m. in. swoja koncepcje "ja"
seksualnego. W porównaniu z ich rówiesniczkami z 1984 roku, gdy
przeprowadzalismy analogiczne badania, one sa bardziej otwarte, maja
bardziej pozytywny obraz wlasnej seksualnosci. Ale w innych skalach tego
samego testu maja kiepski, depresyjny obraz samych siebie. Z jednej strony
dobry obraz seksualnosci, z drugiej zle stosunki rodzinne, zle relacje z
rówiesnikami. To wymaga interpretacji. Moze sa bardziej uswiadomione,
tolerancyjne, naturalne w rozpoczynaniu zycia seksualnego... ale im z tym
zle. Moze to tez byc wyraz depresyjnosci, która szuka ucieczki, rozwiazan w
chaotycznej seksualnosci.
"
Duch

1. Data: 2002-12-19 10:40:01

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Richard" <r...@m...mail> wrote in message
> [...]

To jest wlasnie problem - myslenie w zbyt skrajnych kategoriach.
Jezeli "postep" jest krytykowany to bah! po "konserwatywnej glupocie".
Ale to wcale nie sluzy "postepowi" - wrecz przeciwnie,
to sie szybciej rozleci, bo jest coraz gorzej.
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-12-19 10:43:55

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"POL" <p...@w...pl> wrote in message news:ats0lk$s2t$1@news.onet.pl...

> To, że rodzice nie przekazują wiedzy o seksualności człowieka, to że
Kościół
> ma takie a nie inne zdanie na ten temat. Nie ma sensu o tym dyskutować -
> chyba, że chcesz:)

Gazetki przekazuja (niby) zle, rodzice przekazuja (niby) zle (bo niby
wcale).
A jezleli istnieje "dobre przekazywanie" to ktos jest stosuje?
Dlaczego nikt???
Nikt nie chce byc tak codowny?

Bo nie ma "dobrego przekazywania", problem jest bardziej zlozony.
Ale my jeszcze dlugo nie wyjdzeimy poza walke i nie przystapimy do dyskusji,
poniewaz pomiedzy niektorymi grupami (postep, konserwatyzm)
sa za duze rozniece, za malo jest zrozumienia.
Wiec dalej bedziemy sie kisic w sosie.

A gazetka chce zrobic kase, to jest jej cel - nowe Mercedesiki,
wiec musi szokowac.
Duch

1. Data: 2002-12-19 11:48:13

Od: "POL" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ats7t7$mp$1@news.tpi.pl,
Duch <a...@p...onet.pl> typed:

> [...]
> dyskusji, poniewaz pomiedzy niektorymi grupami (postep, konserwatyzm)
> sa za duze rozniece, za malo jest zrozumienia.

Nie sądzę... Sęk w tym, że gazety piszą o całym fakcie życia seksualnego na
płaszczyźnie fizykalności człowieka. Istnieje coś takiego, jak pojęcie dobra
partnera. I jeśli każdy będzie myślał, że kochając się z partnerem na
pierwszym miejscu stawiając swoją satysfakcję, to zabrnie do nikąd niestety.
Sęk w tym, by przekazać, że seks jest dobry jeśli nastawiony jest (jak
zresztą każda inna rzcz) na dobro drugiego człowieka.
Teraz dochodzimy do pytania - skąd wiem, co jest dobre a co złe... Nie wiem,
mogę przypuszczać, ktoś moze powiedzieć, że dobre jest to, czego chce,
inny - dobre jest to, co podoba się Bogu, jeszcze inny powie, że dobro leży
tylko w nim samym. Ważne jest aby każdy umiejętnie kierował życiem. Jeśli
rodzic mówi do córki - uważąj, bo z tego mogą być kłopoty, to ja się pytam
kłopoty dla kogo? Może ta dziewczyna decydując się na rozpoczęcie współżycia
CHCE mieć już dziecko>?? A może jest całkowicie nieuświadomiona?
I właśnie tej natury mam wątpliwości - słowo pada na różne grunty i czasem
padnie na ten mniej przygotowany. Wtedy może dojść do tragedii, ale nie
musi. Ale czy to reguła czy nie - nie mnie się na ten temat wypowiadać.

-= POL =-
-= HYU =-
GG: 54317
"Nie sztuka mówić, co się wie.
Sztuka wiedzieć, co się mówi."

1. Data: 2002-12-19 14:44:35

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"POL" <p...@w...pl> wrote in message news:atsbmb$qt2$1@news.onet.pl...

> [...]
> Sęk w tym, by przekazać, że seks jest dobry jeśli nastawiony jest (jak
> zresztą każda inna rzcz) na dobro drugiego człowieka.

Tzn. zgadzam sie z Twoim wczenieszym i tym teraz.
I jeszcze ... nie specialnie wierze w te wszystkie "uswiadamiania
sterowane",
zreszta czy to wychodzi na dobre?
Erotyzm byl zawsze trudny do "poznania" i tak bedzie, gazetki chca cos
na szybko i atrakcyjnie wykrzesac, a to zwykle nie jest prawda, a tylko
wciska
innym jakies glupkowate wyobrazenia.
Zdrufka, Duch

Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.
Mury milczenia A.Miller
Dlaczego rozmawiając z kimś "blokuje się" i nie wiem co powiedzieć?
Re: Rewelacja!
pytanie?