Życzenia.

1. Data: 2002-12-19 09:51:56

Temat: Życzenia.
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ wyjeżdżam i wrócę dopiero w styczniu, to już teraz życzę wszystkim
radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
Merry Christmas and happy New Year!

Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

Bacha.

1. Data: 2002-12-19 10:09:30

Temat: Re: Życzenia.
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
> Merry Christmas and happy New Year!
>
> Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego.
;)

Nawzajem
(znikam jutro)

Qwax

1. Data: 2002-12-19 10:20:33

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha:

>Merry Christmas and happy New Year!
>
>Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)
>
>Bacha.

Merry Christmas and a happy New Year to you.

Wesołego turlania się po śniegu! :-)

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-19 11:16:56

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Ponieważ wyjeżdżam i wrócę dopiero w styczniu, to już teraz życzę
wszystkim
> radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.

I nawzajem!!

--
\...dipsom_ania.../
"Ta zakichana skrzynka jest zaledwie trzy metry stąd, a ja nie jestem w

1. Data: 2002-12-19 11:36:09

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha :
> [...]
> Merry Christmas and happy New Year!
> Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

I vice versa ;)

Pozdrawiam cieplo,
Tris

1. Data: 2002-12-19 11:44:02

Temat: Odp: Życzenia.
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O NIIIIEEEEEEE..... ZNOOOWU SIE ZACZYYYNAAAA....!!! Wrrr....

"WSZYSTKIEGO, DLA WSZYSTKICH, KAZDEGO - DLA NIKOGO"

I nawzajem - dla wszystkich, dla Ciebie, dla niej, dla niego, dla kazdego.
Dla nikogo.

Nic nie znaczace pleplanie.

Melisa, przygnebiona (to i pewnie przewrazliwiona) swietami, jak zwykle.

1. Data: 2002-12-19 11:52:34

Temat: Re: Odp: Życzenia.
Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melisa:

> [...]
>Dla nikogo.
>
>Nic nie znaczace pleplanie.
>
>Melisa, przygnebiona (to i pewnie przewrazliwiona) swietami, jak zwykle.

O NIEEEEEEEEEE..... ZNOWU SIE ZACZYNAAAAAA.... Wielkie Przedświąteczne
Narzekanie na Świąteczne (nieszkodliwe) Pleplanie :-)))

1. Data: 2002-12-19 12:13:04

Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O NIIIIEEEEEEE..... ZNOOOWU SIE ZACZYYYNAAAA....!!! Wrrr....
>

> "WSZYSTKIEGO, DLA WSZYSTKICH, KAZDEGO - DLA NIKOGO"

Zatem - wszystkiego dobrego i jeszcze lepszego, specjalnie i indywidualnie
dla Melisy Marudy :)))

Melisa- usmiechnij sie, nie wierze ze nie potrafisz :))

aurel_przedswiateczna

1. Data: 2002-12-19 12:13:59

Temat: Re: Re: Życzenia.
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> wrote in message

> O NIEEEEEEEEEE..... ZNOWU SIE ZACZYNAAAAAA.... Wielkie Przedświąteczne
> Narzekanie na Świąteczne (nieszkodliwe) Pleplanie :-)))

OBBBBYYYYY do Nowego.

1. Data: 2002-12-19 12:15:13

Od: "zwolski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Merry Christmas and happy New Year!
>
> Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

Radosnych Świąt i szęśliwego Nowego Roku. Jako że nie jestem na tyle milym
facetem żeby zlożyć życzenia całemu światu to na razie dla tych ktorych
Święta i Sylwester nastrajaja chociaż odrobine melancholijnie.

syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa
Re: Rewelacja!
Re: Rewelacja!
prasa młodzieżowa
Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.