Życzenia.

1. Data: 2002-12-19 14:50:57

Temat: Re: Re: Życzenia.
Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dipsom_ania" <d...@g...pl> wrote in message
news:3e01d218@news.vogel.pl...

> OBBBBYYYYY do Nowego.

Hehe, kazdy na swoj sposob sklada zyczenia, przynajmniej jest wesolo,
Wesolych i Szczesliwego - a przynajmniej zeby nie bylo gorzej niz rok temu
:-)
Duch

1. Data: 2002-12-19 19:04:38

Temat: Re: Życzenia.
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Melisa"
> Melisa, przygnebiona (to i pewnie przewrazliwiona) swietami, jak zwykle.

Melisa nie badz taki Swir;)
Bedzie jeszcze zas na smutki, poki co - lapmy te okazje do wspolnej
radosci, nie odtracajmy jej. Po co???

Najlepszego! Juz ja ci rodzine uwilam pod choinka, zajrzyj tam.

Kaska

1. Data: 2002-12-19 20:25:50

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, kazdy na swoj sposob sklada zyczenia, przynajmniej jest wesolo,
> Wesolych i Szczesliwego - a przynajmniej zeby nie bylo gorzej niz rok temu
> :-)
> Duch
To ja sie dokleje Duchu;-)

j.w

Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-12-19 21:50:59

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

Dzięki, dzięki i wzajemnie. Chociaż zdrowie fizyczne i psychiczne to niemal
to samo :) Dlatego ja życzę wszystkim dużo zdrowia BEZ PRZYMIOTNIKA.

pozdrowienia
Silvio Manuel

1. Data: 2002-12-19 23:07:52

Temat: Odp: Życzenia.
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pyzol <p...@s...ca>:

> Bedzie jeszcze zas na smutki, poki co - lapmy te okazje do wspolnej
> radosci, nie odtracajmy jej. Po co???

Ale ja rzadko taka bywam. To kiedy mam sobie odbic jak nie teraz? ;) Ok... w
sumie... to niewiele mi bylo trzeba do rozjasnienia. Jeden gest, wystarczy.
Dziekuje Kasia, dziekuje aurel. Za gesty i wyrozumialosc dla slabosci.

> Najlepszego! Juz ja ci rodzine uwilam pod choinka, zajrzyj tam.

Anielica :))

Melisa

1. Data: 2002-12-20 01:37:19

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Dec 2002 10:51:56 +0100 "Bacha" <b...@p...onet.pl> Bacha
<ats4n3$vl$1@foka.acn.pl>:

> Ponieważ wyjeżdżam i wrócę dopiero w styczniu, to już teraz życzę
> wszystkim radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. Merry Christmas
> and happy New Year!
>
> Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

Wszystkiego... w granicach rozsądku. Zabawek dla wszystkich dzieci.;)
Jeszcze więcej zdrowia, radości, albo co kto woli.:)

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2002-12-20 03:16:12

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Melisa"

> Anielica :))

Hehehe - jeszcze mnie w zyciu nikt tak nie nazwal.

Ale mojego prezentu pod choinka do Rodziny PSP nie widze. Gdziescie go
zapodziali????
Kaska

1. Data: 2002-12-20 09:47:54

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee...
się nie znacie
:-))

Nawet porządnie pożyczyć nie potraficie.
:-))

Spełnienia życzeń życzę.

Trwałości i zrozumienia wśród innych.

Drogi do mądrości życia.

Miłości stworzenia wszelkiego.

Wartości nieprzemijających, w celach tymczasowych.

Łatwości rozumienia,
i kochania swojego postępowania.

Nieprzeciętności.

Uczuć pachnących istnieniem,
jak kwietna łąka w lesie.

Wielu przyjaciół, wiernych w przyjaźni.

Zdrowia w poczuciu i poczucia w zdrowiu,
tej relacji odczuwania jedności przestrzeni.

Magii świata, wśród istot żywych.

Nieprzeciętności.

Mądrych nauczycieli poznania.

Dóbr Wam niezbędnych do istnienia.

Nieprzeciętności.

Spełnienia.

A nawet ekstazy, jeśli potrzebujecie.
:-))

ett

1. Data: 2002-12-20 13:13:26

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Dec 2002 03:16:12 GMT, "Pyzol" <p...@s...ca> w
<0YvM9.248612$ka.6112687@news1.calgary.shaw.ca> napisał(a):

> Ale mojego prezentu pod choinka do Rodziny PSP nie widze. Gdziescie go
> zapodziali????

To nie wiesz, że prezenty Mikołaj przynosi w Wigilię?;)
Wtedy się pojawią.:)

Na razie są tam prezenty z zeszłego roku, tak na zachętę:)
http://www.psphome.htc.net.pl/choinka2001.html

--
Pozdrowienia:)

SZmER

1. Data: 2002-12-20 13:33:25

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PP" w news:an560vge31k1nst7bkdfa6if7r4fu5smp1@4ax.com napisał(a):

> To nie wiesz, że prezenty Mikołaj przynosi w Wigilię?;)

Jaki Mikolaj? On pracuje 6 grudnia z tego co mi wiadomo. W Wigilie
Dzieciatko (czasem zwane niezrozumiale dla mnie Gwiazdka ;-P) uwija sie
jak w ukropie za nagrode majac tylko odrobine cukry przy zamowieniu i
usmiechy przy odbiorze zamowienia :)

pozdrawiam
Greg

syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa
Re: Rewelacja!
Re: Rewelacja!
prasa młodzieżowa
Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.