Życzenia.

1. Data: 2002-12-20 18:51:45

Temat: Re: Życzenia.
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Melisa" w news:atvfob$bbh$1@zeus.man.szczecin.pl napisał(a):

> Ja tez nie widze... :-( Cos mnie pshome nie lubi.

No i po co od razu wyciagac takie wnioski?! Bylo juz pisane, ale powtorze
coby nie bylo watpliwosci. W tej chwili mozna juz prezenty "komponowac".
Sa one wysylane do Dzieciatka (a co! ;-D), ktore podlozy je pod Choinke
2002 w odpowiednim czasie. Kiedy? To juz pewnie niespodzianka, ale na
pewno nie pozniej niz w Wigilie (no chyba, ze jakis Chochlik cos
pomiesza - tfu! tfu! przez lewe ramie ;)).

I moze jeszcze maly dodatek... Nie wiem czy poprzednio formularz dzialal.
Na pewno mial bledy, ktore juz zostaly poprawione. Jesli komus po wyslaniu
formularza nic sie nie otwieralo lub byla to strona onetu, to trzeba wejsc
w IE w Narzedzia -> Opcje Internetowe. Na zakladce Ogolne jest dzial
poswiecony plikom tymczasowym. Trzeba wybrac usun pliki (cala zawartosc
off-line). Nastepnie odswiez. Jesli tym razem przy wysylaniu gotowego
prezentu pojawi sie strona psphome to wszystko gra :) Jak pisalem nie wiem
czy poprzednio formularz dzialal... chyba nie. Jesli wiec ktos wyslal
wtedy to chyba niestety prezenty zostaly wyslane w nicosc i trzeba
procedure powtorzyc :-P

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-20 19:02:44

Temat: Odp: Życzenia.
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl>:

> No i po co od razu wyciagac takie wnioski?!

A co, moze lubi??? ;))

> Bylo juz pisane (..)

Wiem, juz wiem.

> Sa one wysylane do Dzieciatka (a co! ;-D), ktore podlozy je pod Choinke
> 2002 w odpowiednim czasie.

Te, Mikolaj - oddawaj prezenty! Dzieciatko ma podkladac.

Melisa

1. Data: 2002-12-20 20:53:12

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Dec 2002 18:43:57 +0100, "EvaTM" <e...@i...pl> w
<atvkts$6to$1@news.tpi.pl> napisał(a):

> Zdecydowanie Aniołek! :)

Widocznie tak daleko na południe Św. Mikołaj nie dociera;)
Co za szczęście, że mieszkam na północy kraju;)

> ae :)

qp

1. Data: 2002-12-20 20:57:20

Od: PP <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Dec 2002 19:42:31 +0100, "Greg" <o...@f...sos.com.pl> w
<atvomg$ok7$2@news.tpi.pl> napisał(a):

> No nie opowiadaj, ze az tak grzeczny jestes ;-P

nie będę;)

> No ale ja odkad pamietam to bylo Dzieciatko. Moje rodzenstwo podobnie, a
> na tym swiecie znacznie dluzej sa... Moi rodzice tez, a oni chyba starsi
> od Ciebie ;)

Widocznie u Ciebie dzieciątko ... z workiem na plecach;)

> Co do tych nizin to kolejny dowod, ze padles ofiara spisku. Mikolaj ma
> takie sanie i on z gory przychodzi, przez kominy i lufciki sie wciska i
> takie tam. Latwiej mu wiec w gorach niz w nizinach ;)

U mnie przez drzwi balkonowe wchodził zawsze;)

> No a dziewczyn nie sluchaj. Aniolki... dobre sobie! ;-P

Może Aniołki Charliego;)

> pozdrawiam
> Greg

pozdrowienia:) qq

1. Data: 2002-12-21 08:27:22

Od: "Maja Szulczewska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dużo zdrówka, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego. ;)

Staropolskim obyczajem,
kiedy w Wigilię gwiazda wstaje,
Nowy Rok zaś cyfrę zmienia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej pięknej sposobności
i ja życzę Wam radości,
aby wszystkim się darzyło,
z roku na rok lepiej było.

Aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła rodzinnej
atmosfery,

a Nowy Rok niósł ze sobą szczęście i pomyślność.

Maja Szulczewska

1. Data: 2002-12-24 10:56:32

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim dla Kasi_nevermore
oraz dla Wszystkich, którzy uważają, że moje Życzenia
mają dla nich wartość. Dziękuję i pozdrawiam.
E.

***
W słodkim Jeruzalem - nocka już zapada.
Śpiące stada bydła - przeżuwają dzień.
Zamyślona gwiazda - kapelusz zakłada.
Niesie nad Betlejem: ciepło, światło, cień.

Gdzie taki - malutki.
Najzłociej - złociutki.
Najczulej - wybrany.
Mały chłopiec - śpi.
Najcieplej - cieplutka.
Najciemniej - ciemniutka.
Najdłużej - czekana.
Noc w Betlejem... Dziś.

W słodkim Jeruzalem - mijają godziny.
W małej stajeneczce - sennie kwili czas.
Wtulony w kąt nocy - tuż obok dzieciny,
Czuwa święty Józef. Czuwa każdy z nas.

Gdzie taki - malutki.
Najzłociej - złociutki.
Najczulej - wybrany.
Mały chłopiec - śpi.
Najcieplej - cieplutka.
Najciemniej - ciemniutka.
Najdłużej - czekana.
Noc w Betlejem... Dziś!

Jezu Miłosierny - ofiarujesz siebie.
Jak trudno to zrozumieć. Czy to nasza wina?
Odpowiedz po prostu: czy zawsze tam w Niebie,

Gdy stary zasypia - budzi się dziecina?

Dlaczego - malutki.
Najzłociej - złociutki.
Najczulej - kochany.
Duży chłopiec - śpi?
Kto zimnem - zimniutkim.
Kto mrokiem - ciemniutkim.
Sypnął w oczy - śniegiem.
Pusto w "Vis - a - vis"?

Dlaczego - malutki.
Najzłociej - złociutki.
Najczulej - kochany.
Duży chłopiec - śpi?
Kto zimnem - zimniutkim.
Kto mrokiem - ciemniutkim.
Sypnął w oczy - śniegiem.
Pusto w "Vis - a - vis"?

***

[Jan Nowicki]

syndrom DDA (DDD) i jego wpływ na ważność małżeństwa
Re: Rewelacja!
Re: Rewelacja!
prasa młodzieżowa
Zostałam sama, a Wam... zazdroszczę.