Czy jest to normalny objaw ?

1. Data: 2006-07-22 22:04:26

Temat: Czy jest to normalny objaw ?
Od: "Zenon_wiek_22" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gdy widze krew lub gdy czytam o krwi ( np:że ktoś sika lub pluje krwią ) to
przez mojego penisa i jądra przechodzą takie dziwne prądy. Czy jest to normalne
zjawisko i czym jest to spowodowane ?

2. Data: 2006-07-23 09:57:21

Temat: Re: Czy jest to normalny objaw ?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon_wiek_22" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Gdy widze krew lub gdy czytam o krwi ( np:że ktoś sika lub pluje krwią )
> przez mojego penisa i jądra przechodzą takie dziwne prądy. Czy jest to
> [...]

W tej dziedzinie nauki au courant jest profesor Lew Starowicz.

Cordialement

j.

3. Data: 2006-07-23 21:55:55

Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy widze krew lub gdy czytam o krwi ( np:że ktoś sika lub pluje krwią )
> przez mojego penisa i jądra przechodzą takie dziwne prądy. Czy jest to
normalne
> zjawisko i czym jest to spowodowane ?

Czy jak to masz nie mozesz np. usiedziec w miejscu, musisz zmieniac pozycje,
taka swoista "nerwowka"?

Wedlug mnie to ma podloze psychiczne - masz jakis lęk przed krwia (albo np.
chirurgicznym ingerowaniem w cialo). Lub, co wydaje mi sie bardziej
prawdopodobne, nieswiadomie wyobrazasz sobie, ze mozesz byc np. zraniony w
krocze, a ze cialo fizyczne podaza za umyslem, to organizm reaguje swoistego
rodzaju skorczem w okolicy krocza.

4. Data: 2006-07-23 22:51:41

Od: "Zenon_wiek_22" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jak to masz nie mozesz np. usiedziec w miejscu, musisz zmieniac pozycje,
> taka swoista "nerwowka"?

Tak,

> [...]
> krocze, a ze cialo fizyczne podaza za umyslem, to organizm reaguje swoistego

Nigdy nie zostałem zraniony w krocze, nigdy nie myślałem o takim przypadku więc
to odpada. Szczególnie obrzydzenie bierze mnie wtedy gdy krew wypływa z tych
miejsc z których nie powinna np: gardło, penis. Nie dotyczy to tylko krwi, gdy
widze np palec bez paznokcia to też przechodzą dziwne prądy przez moje narządy
intymne. Koledzy mówią, że też mają takie odczucie.

Obluzowany ząb
Biegunka a intensywne cwiczenia
male przemyslenie ..
witaminy