Czestotliwosc zakażna kleszczy

1. Data: 2006-07-22 08:59:22

Temat: Czestotliwosc zakażna kleszczy
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest odsetek kleszczy chorobotwórczych?
Dziś znalazłem jednego w nitypowym miejscu a wmiękkeij skurze i wyrawłem
bo szybko dwoma paznokciami - jeszcze sie ruszałi miał tą swoja ssawkę,
myślicie ze mógł mi już zaszkodzić? Jesłi tak to jakie środki należy
teraz przedsięwziąć? Medna miała tempo i uciekła mi wiec nie zaniose do
lekarza an brzebadanie go.

2. Data: 2006-07-22 13:06:09

Temat: Re: Czestotliwosc zakażna kleszczy
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przedsięwziąć? Medna miała tempo i uciekła mi wiec nie zaniose do lekarza

Wystarczy iść do pielęgniarki w przychodni lekarza rodzinnego.
Nic nie kosztuje.

Chodząć w miejscach gdzie mogą być kleszcze / lasy, krzewy, chaszcze /
winno się odpowiednio ubrać.

J.

3. Data: 2006-07-22 13:15:19

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):

> Wystarczy iść do pielęgniarki w przychodni lekarza rodzinnego.
> Nic nie kosztuje.
Teraz to juzm usztarda poobiedzie i napewnobym go chodzac podrażnił.
weic guzik. wyrwałem go
pod lupa sprawdzalem czy nic nie zostało - chyba nic.

> Chodząć w miejscach gdzie mogą być kleszcze / lasy, krzewy, chaszcze /
> winno się odpowiednio ubrać.

Byłem ubrany i to moja wina ze akurat miałem potrzebe wejsc w krzaczki.
No cóż mam nauczkę.

> J.

ból nóg /golenie zyły /
Czy podczas antybiotyku można podawać Bioaron C? PILNE
choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu
czerwony mocz.
upadek na kark