ból nóg /golenie zyły /

1. Data: 2006-07-22 08:02:38

Temat: Re: ból nóg /golenie zyły /
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koko"
> Witam chcę poradzić się co to może być jeśli bolą zyły na goleniach /z
> przodu/
> punktowo w konkretnych miejscach /a połowie golenia /bol jest chwilowy
> lecz
> bardzo mocny /jedna noga , lewa /tak aż słabi i po paru sekundach
> przechodzi
> ale noga jest taka jak nieswoja.Zle schodzic mi na ta noge ze schodow.
> Do jakiego specjalisty mam sie udac i jakie badania porobic?
>
> Proszę o porade

Witaj
Proponuje lekarza pierwszego kontaktu, to on zadecyduje czy powinieneś udać
się do chirurga naczyniowego ,angiologa czy innego lekarza.
Nie bagatelizuj sobie tego, to może być poważna choroba.
Pozdrawiam
Cancer

2. Data: 2006-07-22 08:27:37

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan nie podaje swego wieku. Bardzo ważne.

I jesze ile fajek dzienie wypala_))).
Cancer

4. Data: 2006-07-22 09:04:42

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koko" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale noga jest taka jak nieswoja.Zle schodzic mi na ta noge ze schodow.
> Do jakiego specjalisty mam sie udac i jakie badania porobic?

Medycyna jest nauką a nie wróżeniem z fusów, laniem wosku, czy
układaniem kart tarota.
Przyczyn może być wiele. Pan nie podaje swego wieku. Bardzo ważne.
Proponuję udać się do chirurga o specjalizacji chirurgia naczyń. Moim
zdaniem trzeba zrobić badania dopplerowskie, które pokażą stan żył,
naczyń.
Proponuję przed pójściem do chirurga naczyniowego, zrobić sobie
dokładne badania cholesterolu wraz z frakcjami.
W jakichś odcinkach mogło nastąpić zwężenie żyły, naczynia. Rezultat
_ ból_
Dziś w ramach zabiegu, można wymienić zarośnięty odcinek szyły.

Pozdrawiam

J.

5. Data: 2006-07-22 10:30:01

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> paliłam

> Jeszcze /nie wiem czy to wazne/ale 4 m-ce temu udzrzylam sie bardzo mocno
> wlasnie w ta golen ,wprawdzie noga nie zlamala sie /bylo to uderzenie
> punktowe , do dzisiaj mam jeszcze stropa i wkolo tego mnie pod dotykiem
> bol

Witaj
Ksywka która był podpisany post to "Koko".
Wiec stawiałem na płeć męską, a to dlatego, ze na choroby tego typu
przeważnie cierpią mężczyźni palący ostro papierosy.
Skoro to pourazowe może to być zupełnie co innego.
Twoje wątpliwości rozwieje lekarz pierwszego kontaktu i u niego powinnaś
szukać pomocy..
Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer

6. Data: 2006-07-22 10:57:06

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-07-22 11:03:01

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wlasnie w ta golen ,wprawdzie noga nie zlamala sie /bylo to uderzenie
punktowe , do dzisiaj mam jeszcze stropa i wkolo tego mnie pod dotykiem bol

Czy podczas antybiotyku można podawać Bioaron C? PILNE
choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu
czerwony mocz.
upadek na kark
Wylew podpajeczynowkowy