Re: ból nóg /golenie zyły /

From: "Cancer" <C...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ból nóg /golenie zyły /
Date: Sat, 22 Jul 2006 12:30:01 +0200

> paliłam

> Jeszcze /nie wiem czy to wazne/ale 4 m-ce temu udzrzylam sie bardzo mocno
> wlasnie w ta golen ,wprawdzie noga nie zlamala sie /bylo to uderzenie
> punktowe , do dzisiaj mam jeszcze stropa i wkolo tego mnie pod dotykiem
> bol

Witaj
Ksywka która był podpisany post to "Koko".
Wiec stawiałem na płeć męską, a to dlatego, ze na choroby tego typu
przeważnie cierpią mężczyźni palący ostro papierosy.
Skoro to pourazowe może to być zupełnie co innego.
Twoje wątpliwości rozwieje lekarz pierwszego kontaktu i u niego powinnaś
szukać pomocy..
Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer