czerwony mocz.

1. Data: 2006-07-22 07:05:21

Temat: czerwony mocz.
Od: "ziombelek" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ponad dwa tygodnie temu skręciłem nogę, jakieś 3 dni temu byłem u lekarza
przepisał mi Febrofen i Reparil w tabletkach, dzisiaj zauważyłem że mam rano
czerwony mocz, boli mnie także brzuch. Czy jest to coś poważnego? Powinienem
odstawić leki?

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-07-22 08:12:57

Temat: Re: czerwony mocz.
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ziombelek" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przepisał mi Febrofen i Reparil w tabletkach, dzisiaj zauważyłem że mam
> rano czerwony mocz, boli mnie także brzuch. Czy jest to coś poważnego?

Maszeruj lepiej do lekarza. Miales moze stwierdzona chorobe nerek?
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-07-22 08:50:19

Od: "ziombelek" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nigdy, ale można powiedzieć że moją domeną jest wrażliwość pokarmowa. :(

4. Data: 2006-07-22 10:16:35

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Iwona
> // Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /

Wasza Miłość;

Wybacz wśibskiej babie. Kto zacz ten _ Cyceron _ na którego
powołujesz się w *stopce*
Ja i Świat znamy:
Marcusa Tulliusa Cicero.
ur.3.I.106 pne zmarły 7.XII. 43 r.pne.
Rzymski mąż stanu, orator, filozof.

Pozdrawiam

J. ))

5. Data: 2006-07-22 10:39:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kto zacz ten _ Cyceron _ na którego
> [...]

Moj swiat zna takze Marka Tuliusza Cycerona ;))) Urodził się w Arpinum w 106
r. p.n.e. Pochodził ze starej ekwickiej rodziny, etc, etc...
Czyli jakby nie bylo... ten sam ,he he.

upadek na kark
Wylew podpajeczynowkowy
Po ciazy