choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu

1. Data: 2006-07-22 08:21:18

Temat: choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu
Od: "John Serin" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszę podajcie mi jakąś przypadłość która uniemożliwia całkowite picie
alkoholu. Jestem abstynentem z przekonania, jednak skazuję się na
ostracyzm towarzyski, gdy nie wypada wypić "nawet jednego piwka"... jak
wiadomo ten napój w Polsce jest kultowy, nie zawsze jestem samochodem
więc muszę wymyślić inną wymówkę.

2. Data: 2006-07-22 08:42:35

Temat: Re: choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę podajcie mi jakąś przypadłość która uniemożliwia całkowite
> picie alkoholu.

Marskość wątroby, nowotwór, schizofrenia

3. Data: 2006-07-22 08:51:59

Od: margines <marggines@[wytnij]gmail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Michał napisał(a):

> Marskość wątroby, nowotwór, schizofrenia

I zrobiłeś z niego umierającego. Można zawsze zmienić znajomych albo
podawać się za członka AA nie pijącego.

Tak na poważnie to mam znajomego co cierpi na jakąś przypadłość układu
pokarmowego (mało co może jeść a o piciu alkoholu w ogóle nie ma mowy) -
może w tą stronę jakoś pokombinuj.

Pozdrawiam
margines

4. Data: 2006-07-22 09:01:24

Od: "John Serin" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margines" <marggines@[wytnij]gmail.pl> napisał w wiadomości
> I zrobiłeś z niego umierającego. Można zawsze zmienić znajomych albo
> podawać się za członka AA nie pijącego.

AA to anonimowy alkoholik, a ja to najwyżej jestem anonimowym
abstynentem,
już po połowie szklanki piwa kręci mi się w głowie. Pokaż mi w tym kraju
niepijących ludzi, każda impreza, spotkanie, przyjęcie zawsze jest
zakrapiane, religijny też nie jestem, ale nawet w kościele leje się wino
mszalne i częstują nim na pielgrzymkach w jakichś małych buteleczkach.

> Tak na poważnie to mam znajomego co cierpi na jakąś przypadłość układu
> pokarmowego (mało co może jeść a o piciu alkoholu w ogóle nie ma
> mowy) - może w tą stronę jakoś pokombinuj.

Nic innego nie ma? nie chcę uchodzić też za kalekę, cukrzycy mogą pić??

5. Data: 2006-07-22 09:11:05

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2006-07-22: John Serin wrote:

> [...]
> ostracyzm towarzyski, gdy nie wypada wypić "nawet jednego piwka"... jak
> wiadomo ten napój w Polsce jest kultowy, nie zawsze jestem samochodem

Ty zawsze tak lubisz sobie życie utrudniać bez powodu?

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

6. Data: 2006-07-22 09:42:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "John Serin" <j...@m...com> napisał w wiadomości

> Proszę podajcie mi jakąś przypadłość która uniemożliwia całkowite picie
> alkoholu.

Jesli musisz sie tlumaczyc, to zawsze mozesz powiedziec, ze bierzesz pewne
leki.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2006-07-22 09:55:18

Od: margines <marggines@[wytnij]gmail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
John Serin napisał(a):

> Nic innego nie ma? nie chcę uchodzić też za kalekę, cukrzycy mogą pić??

Mam kolegę, cukrzyka na imprezach i nie tylko to on ostro pije. ;) W
międzyczasie kłuję się igła (bo to pora na insulinę) tak więc i cukrzycy
piją. Podczas przyjmowania antybiotyków pić nie można (ale ile można
brać lekarstwa), może wymyśl sobie jakąś skazę enzymową (że niby brak Ci
enzymów do rozkładania alkoholu i potem bardzo cierpisz następnego dnia).

Ostatecznie można się zaszyć lub wymyślić religię i żyć zgodnie z jej
dogmatami ;)

Pozdrawiam
margines

8. Data: 2006-07-22 14:11:32

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jul 2006 09:11:05 +0000 (UTC), Mateusz Szczyrzyca wrote:

> Ty zawsze tak lubisz sobie życie utrudniać bez powodu?

Czy mam rozumieć, że dla Ciebie zmuszanie się do picia alkoholu jest
utrudnianiem sobie życia?

Jeśli tak, to głupi jesteś.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

9. Data: 2006-07-22 14:13:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ty zawsze tak lubisz sobie życie utrudniać bez powodu?

Czy mam rozumieć, że dla Ciebie niechęć do zmuszania się do picia
alkoholu jest utrudnianiem sobie życia?

Jeśli tak, to głupi jesteś.

m. (supersedesowo)

10. Data: 2006-07-22 14:24:01

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2006-07-22: Marek Bieniek wrote:

> Czy mam rozumieć, że dla Ciebie niechęć do zmuszania się do picia
> alkoholu jest utrudnianiem sobie życia?
>
> Jeśli tak, to głupi jesteś.

Wybitnie źle mnie zrozumiałeś i zagalopowałeś się bez zastanowienia z tym
rozumienie - trochę szkoda, bo masz u mnie pewien autorytet na tej grupie za
m.in. właśnie asertywność i rzeczowe odpowiedzi.

Autor wątku, to typowy przykład utrudniania sobie życia. Nabawi się nerwicy
i innych nieprzyjemnych dolegliwości, jeśli tak dalej będzie kombinował jak
koń pod górę, zamiast prosto z mostu na imprezach mówić, że jest
abstynentem.

--

czerwony mocz.
upadek na kark