upadek na kark

1. Data: 2006-07-22 05:41:04

Temat: upadek na kark
Od: "JFKO" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wbiegajac do jeziora mialem niefortunne zdarzenie. Otóz
przewrócilem sie o jakis kamien czy korzen i upadlem na glowe
w taki sposób jak pokazuja gdy ktos skacze na banke w zbyt
plytkim miejscu. Na szczescie moglem wstac wiec raczej nie
odnioslem zadnych zlamn lecz mam teraz bóle karku oraz przy
poruszaniu szyja glowy. Boli mnie takze górna czesc kregoslupa.
Czy powinnem udac sie z tym do lekarza?

2. Data: 2006-07-22 08:22:09

Temat: Re: upadek na kark
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JFKO" <j...@g...com> napisal w wiadomosci

>Wczoraj wbiegajac do jeziora mialem niefortunne zdarzenie.

A czy na pewno tylko sie przewrociles? To jakos tak troche dziwnie upadles.
Mam watpliwosci, ale to juz nie moja sprawa. Chociaz tyle sie mowi, ostrzega
przed wskakiwaniem szczegolnie na glowke do wody...
Idz do lekarza, lepiej dmuchac na zimne.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Wylew podpajeczynowkowy
Po ciazy