Czy juz to mialyscie..-Wasze opinie? c.d.

1. Data: 2003-09-08 16:56:33

Temat: Czy juz to mialyscie..-Wasze opinie? c.d.
Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moje pytanie dotyczy "podkladu idealnie dobranego" Avonu - czy jest taki
rewelacyjny i malo widoczny jak opisuja? I czy nadaje się do 21-letniej
buzki, czy raczej dla starszej?
I jeszcze jestem ciekawa czy zel do mycia twarzy-biale winogrona usuwa
rzeczywiscie makijaz, i czy nie powoduje reakcji alergicznych u osob z
wrazliwa cera?
Dzieki za wszelkie opinie.

1. Data: 2003-09-08 17:18:01

Temat: Re: Czy juz to mialyscie..-Wasze opinie? c.d.
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gos'a" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I jeszcze jestem ciekawa czy zel do mycia twarzy-biale winogrona usuwa
> rzeczywiscie makijaz, i czy nie powoduje reakcji alergicznych u osob z

Ja mam juz ten podklad i raz go stosowalam. Jest bardzo rzadki, nietlusty,
leciutko rozprowadza sie po twarzy i faktycznie ladnie stapia sie ze skora.
Nie bardzo kryje i jest wlasciwie niewidoczny na twarzy - w przeciwienstwie
do podkladu aksamitnegi i perfect wear. Ma bardzo przyjemny zapach. Podklad
nadaje sie dla mlodszych i starszych. Tyle spostrzezen jak na razie.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-09-08 18:26:40

Temat: Odp: Czy juz to mialyscie..-Wasze opinie? c.d.
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jestem ciekawa czy zel do mycia twarzy-biale winogrona
usuwa
> rzeczywiscie makijaz, i czy nie powoduje reakcji alergicznych u osob
> wrazliwa cera?

czyli to jest żel:-) To bardzo się z tego cieszę.Bo już myślałam, że
będzie to w formie mleczka. A mleczka do mojej buzi zbytnio się nie
sprawdzają. Mama 1 mleczko właśnie z serii Naturals, z olejkiem z
drzewa herbacianego i jakoś nie mogę go zużyć. A nie mam jeszcze tego
katalogu, więc byłam ciekawa, czy to żel czy mleczka.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-09-08 20:31:11

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisane jest, ze zel, a nie mleczko.
U mnie jeszcze obowiazuje kampania 18/19, wiec nie moge Ci powiedziec jak
jest w rzeczywistosci ale przymierzam sie do kupna, za 2 tyg., tego zelu.
Moze ktos rozwieje nasze watpliwosci...

1. Data: 2003-09-08 20:31:15

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za spostrzezenia. Jednak kupuje.

1. Data: 2003-09-08 20:32:29

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za spostrzezenia. Jednak kupuje.

1. Data: 2003-09-09 07:01:57

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie u mnie też jeszcze kampania 18/19 a nowego katalogu jeszcze
nie mam. Ale jak pisze żel, to chyba będzie to żelem:-)) W takim razie
sobie to sprawię:-) ciekawe czy pachnie tak ładnie winogronami...

pozdrawiam serdedznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-09-09 14:00:09

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W katalogu 20/21 jest "pachnaca strona" nowej winogronowej serii. Zapach
przypomina mi trochę melonowe produkty, owocowy i intensywny. Ale zobaczymy
jaki będzie w rzeczywistosci.

Równiez pozdrawiam

1. Data: 2003-09-09 17:20:21

Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gos'a" <g...@w...pl> wystukał(a)

> [...]
Zapach
> przypomina mi trochę melonowe produkty, owocowy i intensywny. Ale

To moze i ja sie tu dopisze. Tak w temacie dyskusji czy to jest mleczko
czy zel. Angielskie 'creamy cleanser' (widoczne na opakowaniu) zostalo
prztlumaczone jako 'zel do mycia twarzy' czyli chyba jednak ktos tu cos
pokrecil, ale moze sie nie znam :) Czyli dopoki sie tego nie zobaczy na
wlasne oczy nie bedzie wiadomo co to dokladnie jest. A zapach jak dla
mnie zniewalajacy, chociaz moze niekoniecznie jak na cos do mycia
twarzy.

pozdrawiam
dorota

Chwale i pytam
swedzenie skory glowy-ODKRYCIE!
cera tłusta a podkład/puder rozświetlający
no i znowu dylemat - jaki krem?
collection 2000