Czy juz zapozno ?

1. Data: 2000-06-23 20:47:28

Temat: Czy juz zapozno ?
Od: "Jacek N." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kwietniu kupiłem rozsady dzikiej róży na żywopłot. Niestety nie udało
się ich posadzić w docelowym miejscu i posadziłem je w ogródku babci.
Rozwinęły się pięknie i mają metr wysokości. W ciągu najbliszego tygodnia
mógłbym spróbować je posadzić na mojej działce ale boje się czy nie zapóźno
na przeprowadzkę i czy nie poczekać na jesień ? - proszę o radę.

Jeśli "przeprowadzka" byłaby możliwa to jak to zrobić dobrze ? (cięcie itp.)

Z pozdrowieniami, Jacek N.

--
Z pozdrowieniami, Jacek N.

2. Data: 2000-06-26 11:21:15

Temat: Re: Czy juz zapozno ?
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

za pozno. przesadzic trzeba w fazie bezlistnej. na jesieni.
Dorota

3. Data: 2000-06-27 20:27:14

Od: "Jacek N." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz - poczekam do jesieni.
Jednak skorzystam z okazji i prosze o rade jak nalezy wykonac taka
przeprowadzke (ciecie itp.) ?

Z góry dziekuje i pozdrawiam, Jacek N.

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2000-06-28 10:32:57

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Przeprowadzke najlepiej przeprowadzic w poczatkach pazdziernika, kiedy
jest juz chlodno, i kiedy roza straci juz liscie. wykopac, jesli sie da
z bryla ziemi to dobrze, ale jesli nie to trudno. poprzedniego dnia
warto podlac, ziemia sie bedzie lepiej trzymac korzeni. po posadzeniu
tez dobrze podlac i przyciac wszystkie pedy, powiedzmy na dwadziescia
cm. dzikie roze kopczykowania nie wymagaja. powinna sobie poradzic.
wazne zeby to zrobic przed mrozami bo rany po cieciu sprzyjaja
przemarzaniu. mozna tez przyciac dopiero na wiosne, ale pedy moga
zanadto parowac i uszkodzone korzenie nie poradza sobie z dostarczaniem
wody. ja bym chyba przyciela jesienia, mimo iz generalnie roze tnie sie
dopiero wiosna.
Dorota

"Jacek N." wrote:

> Dziekuje za odpowiedz - poczekam do jesieni.
> Jednak skorzystam z okazji i prosze o rade jak nalezy wykonac taka
> przeprowadzke (ciecie itp.) ?
>
> Z góry dziekuje i pozdrawiam, Jacek N.

Program Ochrony Roślin Ozdobnych
Re: TURKUCIE