Re: TURKUCIE

1. Data: 2000-06-23 11:11:09

Temat: Re: TURKUCIE
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Zwalczanie (podobno- bo sam nie miałem z tym do czynienia) polega na wykładaniu
zatrutej przynęty w miejscach żerowania;opryskach Basudinem oraz doglebowo tym
preparatem;wkopywaniu słoików;wypłukiwanie z korytarzy wodą z mydłem
Andrzej M

Euro 2000! Codziennie konkurs, codziennie zwycięzcy! <http://euro2000.wp.pl/>