Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?

1. Data: 2003-03-08 09:06:12

Temat: Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kolezanka powiedziala mi jakis czas temu, ze od uzywania samoopalaczy robi się
jaśniejsza karnacja, ponieważ zawierają jakieś tam enzymy czy substancje.Nie
chodzi o moment, w którym akutar jesteśmy opalone od samoopalacza tylko
ogólnie.Co o tym sądzicie? Kiedyś byłam za używaniem samoopalacza cały rok,
kiedy tylko moja skóra tego potrzebowała a teraz już zgłupiałam i nie wiem co
myśleć na ten temat
nicolla

1. Data: 2003-03-08 10:22:00

Temat: Odp: Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy akurat po samoopalaczu (uzywam bardzo sporadycznie), ale mi
karnacja wyraźnie się rozjaśniła. Kiedy byłam dzieckiem ( tak do 12 roku
zycia ) byłam bardzo śniada - znajomi rodziców się śmieli, że jestem mała
Hinduska. Potem, tak do 20 roku życia miałam nieco jaśniejszą karnację, ale
też można mnie było uznać za "ciemną". Na studiach natomiast się rozjaśniłam
i z roku na rok stawałam się coraz jasniejsza, tak, że teraz (trzy lata po
ich ukończeniu) mogę powiedzieć, że jestem wręcz blada...Opalam się na
czerwono, gorzej znoszę słońce...kiedyś tak nie było.
Nie wiem dlaczego tak się porobiło...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-08 12:25:34

Temat: Re: Czy karnacja może zrobić się jasniejsza?
Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie ze tak, ale tylko i wylacznie po dlugich, egipskich kąpielach w
mleku

1. Data: 2003-03-10 08:55:07

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ich ukończeniu) mogę powiedzieć, że jestem wręcz blada...Opalam się na
> czerwono, gorzej znoszę słońce...kiedyś tak nie było.

Kasia:)
Witaj w klubie. Ja jeszcze w liceum mialam kompleksy z powodu bardzo ciemnej
karnacji (wlasciwie to teraz ciemna karnacja by mi sie podobala), a teraz
musze uzywac najjasniejszych podkladow i pudrow... Na starosc sie chyba
bleknie:)

A poza tym mysle ze to moze miec zwiazek z uzywaniem kremow i kosmetykow z
filtrami. Jako dziecko oczywiscie sie nie smarowalam niczym takim, jako
nastolatka - tak, ale wtedy jeszcze nie dodawali filtrow do kazdego kremu na
dzien, zreszta kto wtedy o tym mylal. (aha, nie urodzilam sie przed wojna,
hehe). A widocznie mialam taki typ skory, ktory sie bardzo szybko opala,
nawet zima.
A teraz zawsze wychodze posmarowana jakims filterkiem, skora sie nie opala,
wrecz odzwyczaja sie od opalania - moze stad ta wieksza wrazliwosc na
slonce?

Jejka, koncze te filozofie:)
A samoopalacze zadnych enzymow nie zawieraja, a nawet gdyby zawieraly - to
jak niby mialyby one dzialac na melanocyty????

Kaska

pomylka w szpitalu [link]
akryl
domowe kolorowanie wlosow