Czy każdy przystojny facet zdradza swojąkobietę??

11. Data: 2008-11-08 17:04:19

Temat: Re: Czy ka�dy przystojny facet zdradza swoj�kobiet�??
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 14:18, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> kobieta bardziej szuka kogos na poziomie,badz z odpowiedniego
> towarzystwa.A przystojniak,moze tez mniej zdradzac,bo jest ciagle
> adorowany,wiec moze mniej uwagi poswiecac innej kobiecie.Jednakze tez
> nie wiadomo kto dla kobiety jest przystojny,a kto nie.Bywa ze kobieta
> ceni i w kolorowych barwach widzi mezczyzne ogólnie odpychajacego,ale
> uwielbia go bo ma wasik,lub zajmuje stanowisko.Typu,tylko dla jego
> statusu go uwielbia.I takie wartosciowanie wartosci
> drugorzednych,tlumaczy sobie jako wrazliwosc na osobowosc czlowieka.

Okazja czyni zlodzieja. Przystojny ma zwyczajnie wiecej "materialu
porownawczego", bo panie same mu sie narzucaja, a on je sobie traktuje
dosc lekko, az do znudzenia. Podobnie jak to czynia atrakcyjne kobiety.

12. Data: 2008-11-09 04:13:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 wrote:No nie wiem,czy piekne kobiety,badz przystojni mezczyzni
bardziej zdradzaja,bo mam wrazenie ze mówisz o tzw.niedojrzalych
osobach,a niedojrzalosc nie zawsze jest analogiczna z przystojnoscia.

13. Data: 2008-11-09 08:19:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 05:13, glob <r...@g...com> wrote:
> J-23 wrote:No nie wiem,czy piekne kobiety,badz przystojni mezczyzni
>
> bardziej zdradzaja,bo mam wrazenie ze mówisz o tzw.niedojrzalych
> osobach,a niedojrzalosc nie zawsze jest analogiczna z przystojnoscia.

Ale, jak niedojrzalych? Jasne ze gruby przykurcz i pokraczny karakan,
nie zdradza bo jest strasznie "dojrzaly". Jeszcze powinien byc biedny
i niedouczony, to juz "dojrzaly" bedzie jak cholera. Do czego
dojrzaly? Zwyczajnie nikt go nie chce!

14. Data: 2008-11-09 08:41:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 wrote:
Przeciez nie twierdze ze ktos brzydki,biedny,musi byc
dojrzaly,twierdze ze mylisz przystojnosc z cechami osobowosciowymi.A
nawet twierdze ze niektórzy brzydza sie soba,wlasnie dlatego ze sa
piekni.

15. Data: 2008-11-09 15:16:43

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 09:41, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> dojrzaly,twierdze ze mylisz przystojnosc z cechami osobowosciowymi.A
> nawet twierdze ze niektórzy brzydza sie soba,wlasnie dlatego ze sa

Niczego nie myle, przystojny ma wiekszy i latwiejszy dostep do kobiet
- wszystko co chcialem powiedziec. Zobacz co napisalem na wstepie.
Reszta to juz sa spekulacje tych mniej przystojnych, co to dorabiaja
rozne teorie do swojego braku powodzenia.

16. Data: 2008-11-09 16:19:36

Temat: Re: Czy kazdy przystojny facet zdradza swoja kobiete??
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...
> Niczego nie myle, przystojny ma wiekszy i latwiejszy dostep do kobiet

Moim zdaniem kobiety nie patrza na przystojnosc faceta, ale na to jak bedzie
utrzymywal rodzine, status materialny itp.

17. Data: 2008-11-09 16:29:39

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 17:19, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> [...]
>
> Moim zdaniem kobiety nie patrza na przystojnosc faceta, ale na to jak bedzie
utrzymywal rodzine, status materialny itp.

No tak! Jak facet pozna dziewczyne to mowi do kolegi ze poznal nowa
laske, i ze ona ma fajne dlugie nogi, niebieskie oczy, jest brunetka
albo blandynka, ze sie swietnie umie kochc.. itd. A jak rozmawiaja
dwie panie i jedna drugiej opowiada o swoich podbojach sercowych to
mowi, ze ten jej nowy facet jest wzietym prawnikiem, albo ze jest
chrurgiem plastycznym, albo ze jest fotografem mody, albo ze ma super
bryke.. itd. Jak facet jest mechanikiem samochodowym, albo
rolnikiem... albo wykonuje inne malo atrakcyjne zawody, to niechby
chociaz byl przystojny. Bo inaczej klops

18. Data: 2008-11-09 18:19:38

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...
> No nie wiem,czy piekne kobiety,badz przystojni mezczyzni
> bardziej zdradzaja,bo mam wrazenie ze mówisz o tzw.niedojrzalych
> osobach,a niedojrzalosc nie zawsze jest analogiczna z przystojnoscia.

Otóz to ;) Mnie sie wydaje, ze tu pieknie dziala wlasnie ulubiony
przez niektórych mechanizm 'projekcji' ;). Nasze fantazje dot.
zdrady dotycza bardziej osób przystojnych, w jakichs sposób
pieknych - i stad im nieswiadomie przypisujemy ceche
'to one czesciej fantazjuja a nawet wcielaja te fantazje w czyn'.
Tymczasem jestem pewien, ze wiecej prawdy o tym,
'kto zdradza', kryja dowcipy o mezu nakrywajacym zone
z sasiadem w lózku (lub szafie). Bynajmniej nie chodzi tu
o to, ze zony czesciej zdradzaja (to kolejna, meska
projekcja ;), ale o to, ze zdrada ma tyle wspólnego z
'pieknym wygladem', co 'przecietny, szary sasiad' ;)

19. Data: 2008-11-09 18:22:45

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
> Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...

> Moim zdaniem kobiety nie patrza na przystojnosc faceta, ale na to jak
> bedzie utrzymywal rodzine, status materialny itp.

Jak kobieta ma juz meza, który jej zapewnia utrzymanie i status materialny,
to jest pewne, ze bedzie zdradzac z innych powodów;)
No chyba, ze szykuje sobie 'wyjscie'.

20. Data: 2008-11-09 18:26:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gf79jq$h5h$1@news.onet.pl...

Facet ladniejszy od diabla to juz cud - opinia mojej niezyjacej sasiadki,
która pochowala trzech mezów.
Kazda potwora znajdzie swojego amatora.

Nie możnaoceniać ludzi po wyglądzie...
mafia czy nie mafia?;)