Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?

1. Data: 2003-01-02 17:38:06

Temat: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?
Od: "Mecenas" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialem poruszyc na forum zagadnienie dotyczace, czy kobietom podoba sie
facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to zapatruja
i jak takiego faceta odbieraja?

Dzieki za odpowiedzi.
Mecenas

1. Data: 2003-01-02 18:10:47

Temat: Re: Czy kobiety lubia wygolonych mezczyzn?
Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mecenas" <s...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
> wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to

Witam
Ja nie lubie. Facet musi byc męski a nie lalkowaty.Co innego lysina, uwazam
ze jest sexy a "pozyczki" przyprawiaja mnie o ataki smiechu.
Basia

1. Data: 2003-01-02 18:22:57

Od: "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie lubie. Facet musi byc męski a nie lalkowaty.

Podzielam to zdanie !!!
Jesli o mnie chodzi to latem nie mam nic przeciwko jak sobie gola
wlosy z pach bo dzieki temu az tak sie nie poca. Ale klate niech sobie
daruja. Mi sie podobaja tacy z zarosnieta:)
A wlosy na miejscach intymnych moga sobie przycinac a nie golic na
zero.

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2003-01-02 18:25:47

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
> wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to

Pachy niech zostana, bo inaczej to troszke smieszne.
Tors, jesli jest owlosiony, tez niech bedzie.
Natomiast tam... 8) to juz chyba zalezy od kobiety, ja lubie jak jest
golutki, wygolony...

Sandra

1. Data: 2003-01-02 18:32:01

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. Niekoniecznie
> wszystkie na raz, ale jeden to drugi tamto. Jak kobiety sie na to

Wybieram wygolone pachy i miejsca intymne ... tors może zostać ;-)
Niekoniecznie ciągle na golusieńko .... moga sobie delikatnie odrastać ale
nie za długo ;-) ja nie przepadam na włosami tam (zresztą u siebie mam to
samo).

I na pewno nie odbieram takiego obcego faceta negatywnie (gdy go zobaczę na
plaży czy basenie).
Większe zniesmaczenie wywołują u mnie "kołtuny i gąszcz ... byle naturalnie"
;-//// bleee

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-01-02 19:23:17

Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj "osobisty" goli sobie jedynie miejsce (bardzo) intymne ;-) a ja bardzo
to lubie. Jakos tak chce sie byc bardziej subtelna i delikatna skoro "tam"
tez tak jest.
Co do torsu to bawi mnie do lez taki mezczyzna - chlopaczek. Jakos wole zeby
mezczyzna odroznial sie czyms od dorastajacego mlodzienca.
Pozdrawiam cieplo i gratuluje wywrotowego tematu. Coz za odwaga.....;-)))))
iza wójcik

1. Data: 2003-01-02 20:22:42

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Chcialem poruszyc na forum zagadnienie dotyczace, czy kobietom podoba sie
> facet ktory goli sobie pachy, tors oraz miejsca intymne. > Mecenas
>
> Mnie sie to nie podoba. Wlosy tu i owdzie sa bardzo podniecajace ( u
facetow) oprocz "siersci" na plecach (bleee). Nie lubie, bo to brzydko
wyglada (IMHO).
cari

1. Data: 2003-01-02 20:24:39

Od: "Pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod pachami bezwzglednie wskazany brak owlosienia o kazdej poze roku.
Wiadomo z jakich wzgledow.
A pozostale miejsca, to juz wedlug uznania posiadacza :))

Monika

1. Data: 2003-01-02 20:31:09

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wybieram wygolone pachy i miejsca intymne ... tors może zostać ;-)

dopisze sie pod tą opinią
Ewa

1. Data: 2003-01-02 20:40:49

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cari" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
Wlosy tu i owdzie sa bardzo podniecajace ( u
> facetow)

To fakt. Jednak wole pana z "golymi" paszkami
z wiadomych powodow, nie zbyt milego zapaszku, zwlaszcza latem.
W strefach intymnych podoba mi sie wygolony facet, choc czuprynka tez ma
swoje uroki:)
Oczywiscie nie za duza:)

oprocz "siersci" na plecach (bleee). Nie lubie, bo to brzydko
> wyglada (IMHO).

No jezeli chodzi o zarosniete plecy to sie z Toba calkowicie zgodze.
Taki facet kojarzy mi sie z malpa.
Nie dobrze mi sie robi na taki widok. a ffffeeeeee.

Magda
Moja buzka
howuser&userid=7434656

odcienie samoopalacza??